MagnusU.V skrev:Bare hyggelig, det er godt det er noe jeg kan bidra med også :skitbra:
Bård skrev:Det er jo også litt deilig å oppleve at selv Gahr sliter litt. Som vi sier i min bransje; "ingen kan alt, men alle kan mye".
Heitmann skrev:Må innrømme at jeg også med første øyekast også tolket koblingsskjemaet som feil slik som Gahr. (merker at det begynner å bli noen år siden at elektikerfagbrevet mitt ble arkivert og at koblingsskjema ofte er litt mer eksplisitt beskrevet i Norge). Opptatt med hardkjør i forbindelse med ølfestival får man ikke alltid tid til å studere alt i detalj. Passer i den forbindelse fint at Store My og Magnus gir det inn med Teskje(tilsvarer ca 4gram :yes: )
Gahr skrev:Alle vet det er viktig med et variert kosthold. Derfor satte jeg vin i dag.: Et KenRidge Founder's Series Australia Cabernet Shiraz-sett skaffet til veie av Birger på Vestbrygg. Takker og bukker.
Gahr skrev:På fredag ringte postmannen på døra (men bare én gang!) Og satte fra seg en stor forundringspakke fra Bryggselv.
Pappesken har nå blitt lekehus for en femåring som er hjemme med vannkopper.
Og innholdet:
Ferdig montert og vasket, behørlig plassert i kjøleskapet:
Ølet blir neppe bedre, men moro er det!
Bernts skrev:Du får mye gøy med den ;D. Men hvorfor ikke hakket større?