Gahr skrev:Kanskje ABC skal skifte navn til "Elderly Spaghetti Brewing"?
ESB Brewing?
Gahr skrev:Kanskje ABC skal skifte navn til "Elderly Spaghetti Brewing"?
magne1972 skrev:Fin boks
Jeg har tilsvarende til prosjektet.
Du trenger strengt tatt ikke kjøleribbe til ssr-releet i denne. Skru releet rett i bunn eller topp av boksen. Den er i aluminium, og leder varme godt nok. Med kjøleribber inni blir varmen værende inni boksen likevell
Burde ikke være noe i veien for det.Gahr skrev:magne1972 skrev:Fin boks
Du trenger strengt tatt ikke kjøleribbe til ssr-releet i denne. Skru releet rett i bunn eller topp av boksen. Den er i aluminium, og leder varme godt nok. Med kjøleribber inni blir varmen værende inni boksen likevell
Kan jeg i så fall lime den fast med kjølepasta i stedet for å skru, så jeg slipper å lage huller i boksen?
Fredda skrev:Hvis du ønsker kjøleribbe passer denne perfekt til SSR-reelet og inn i boksen
http://www.ebay.com/itm/Heat-Sink-for-Solid-State-Relay-SSR-Up-To-60A-/300625221323
magne1972 skrev:Burde ikke være noe i veien for det.Gahr skrev:magne1972 skrev:Fin boks
Kan jeg i så fall lime den fast med kjølepasta i stedet for å skru, så jeg slipper å lage huller i boksen?
Gahr skrev:I går tittet de to første humleskuddene mine så vidt opp av jorden, étt fra hver av de to Cascade-rhizomene jeg har plantet. De to Chinookene har jeg ikke sett ennå, len det er heller ikke mange dager siden de ble satt ned.
Gahr skrev:magne1972 skrev:Fin boks
Med forsiknker og riktige skruer blir jo det vel så pentGahr skrev:Det lukter vel skruer og mutre her... Temperaturproben kom i postkassa i dag, og det jeg antar er kjøleribba ligger og venter på postkontoret. Hentes i morgen den dag. Det nærmer seg ferdig, med andre ord.
Gahr skrev:Det lukter vel skruer og mutre her... Temperaturproben kom i postkassa i dag, og det jeg antar er kjøleribba ligger og venter på postkontoret. Hentes i morgen den dag. Det nærmer seg ferdig, med andre ord.