Gahr skrev:Har ryddet litt på gjesterommet (hvor alle bryggerirelaterte gjenstander oppbevares), ...
Lars skrev:Gahr skrev:Har ryddet litt på gjesterommet (hvor alle bryggerirelaterte gjenstander oppbevares), ...
Hm, bare hyggelig å bli inkludert som bryggerirelatert gjenstand, selv om oppbevaringen var midlertidig. ;D
Gahr skrev:Lars skrev:Gahr skrev:Har ryddet litt på gjesterommet (hvor alle bryggerirelaterte gjenstander oppbevares), ...
Hm, bare hyggelig å bli inkludert som bryggerirelatert gjenstand, selv om oppbevaringen var midlertidig. ;D
Hehe. Nå heter det faktisk "gjesterom", selv om det her i huset bare omtales som "boblerommet", et navn gitt av min da ett og et halvt år gamle sønn (nå syv), selvsagt fordi det stod ting og boblet der inne. Håper du følte deg litt som gjest, og ikke fullstendig tingliggjort.
Lars skrev:Nå var vel ikke akkurat det den verste krenkelsen å bli utsatt for, jeg "tinger" gjerne på boblerommet igjen ved høve. :laugh:
Gahr skrev:Jeg bruker samme plate som Torvald gjør til mesken. Koker vørteren på 2000W Kervel.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Espen Unnvik skrev:Ps! du må flytte orkideen til ett østvendt vindu, der trivest de best....har jeg hørt....