Andrimne Bryggeri

Gahr skrev:
Martin E skrev:
Lekkert! Hva er den lille tanken øverst til venstre, og hvem produserer bryggeriet?

Det er en kondensatordings som gjør at vi ikke trenger utlufting gjennom veggen av damp fra vørterkjelen. Sparer naboene for lukt.

Produsenten er AN Technologies:

http://www.an-brewtech.com

Vi har ingenting i mot litt bryggeduft! Skrur du den av på forespørsel? Gjerne når vi har utelunsj til våren  ;-)
 
Er det bare jeg som får litt "Breaking Bad" følelse av slike bilder :p.

Uansett veldig flott! Håper på å få smake noe 7F ettervært!
 
Huus skrev:
Kor kan eg senda jobbsøknad? Trenger vel nåken til å vaska og polera rustfritt :)

Hehe, du aner ikke hvor mange som har stilt akkurat det spørsmålet allerede... ;)
 
7 Fjell Vinter har blitt solgt (det er vel fortsatt noe igjen en del steder) på en rekke puber i Oslo og Bergen, enkelte steder i Kristiansand, Stavanger, Sandnes, Sandane, Trondheim osv. Noen flasker ble solgt på Polet i Valkendorfsgate i Bergen og Vika i Oslo. I Bergen gikk de tomme kjapt, i Oslo er det antakelig gaske tomt også. Men planen er å få ut både sterkøl og butikkøl i mesteparten av landet.
 
Jeg testet ut Vinter på Kvarteret i Bergen. Fantastisk god øl! Ser frem til Svartediket kommer ut. Aldri prøvd Black IPA, men har lenge vært nysgjerrig på det. Har dere planer om surøl en gang i fremtiden?
 
Joda, mange planer om surøl! Men vi må først komme oss i hus og se an plassen. Så må vi skaffe oss noen egnede brukte vinfat. Men surøl kommer før eller senere, definitivt (antakelig senere, siden det fort tar et par år å få ølet ferdig...).
 
Tilbake
Topp