Beer Brew 30

Ketil skrev:
Forhåndsbetalt, men ikke hørt en pip.
Har fri torsdag og håpet på en test, men det ser dårlig ut :noway:

Jo vi sender fremdeles ut. Jeg ser nå at jeg tok munnen litt for full da jeg sa at alle som hadde forhåndsbetalt var sendt. Det er ennå noen av disse som ikke er sendt. Men vi jobber det vi makter for å klare det fortest mulig.

Jeg regner med at det er mange av dere som vil få det i dag eller i morgen. Vi sendte jo ut ca 150 stk på fredag.
 
Per Inge skrev:
Jo vi sender fremdeles ut. Jeg ser nå at jeg tok munnen litt for full da jeg sa at alle som hadde forhåndsbetalt var sendt. Det er ennå noen av disse som ikke er sendt. Men vi jobber det vi makter for å klare det fortest mulig.

Jeg forstår at det kan bli litt mer arbeid, men det hadde vært veldig greit å fått et sendingsnummer når utstyret er sendt. Da vet vi både at det er gått ut fra deg, og vi kan se Posten sin estimerte leveringstid  :)
 
Svein-H skrev:
Per Inge skrev:
Jo vi sender fremdeles ut. Jeg ser nå at jeg tok munnen litt for full da jeg sa at alle som hadde forhåndsbetalt var sendt. Det er ennå noen av disse som ikke er sendt. Men vi jobber det vi makter for å klare det fortest mulig.

Jeg forstår at det kan bli litt mer arbeid, men det hadde vært veldig greit å fått et sendingsnummer når utstyret er sendt. Da vet vi både at det er gått ut fra deg, og vi kan se Posten sin estimerte leveringstid  :)

Jeg forstår det. Men vi har altså prioritert å sende ut fremfor å sitte foran pcen. Men akkurat nå har jeg en liten pause slik at du nå har fått sporingsnr på mail
 
Per Inge skrev:
Jeg forstår det. Men vi har altså prioritert å sende ut fremfor å sitte foran pcen. Men akkurat nå har jeg en liten pause slik at du nå har fått sporingsnr på mail

Helt riktig prioritering  :)
... og kjempeflott at du har fått sendt pakkenummeret. God service!  :ilike:
 
Jeg forstår det. Men vi har altså prioritert å sende ut fremfor å sitte foran pcen. Men akkurat nå har jeg en liten pause slik at du nå har fått sporingsnr på mail

Jeg sliter litt med samme problem Per Inge, har sjekket mail og har hverken mottatt sporingsnummer eller svar på e-post jeg sendte deg i går hvor jeg etterlyser akkurat det samme som alle andre her?
Jeg har full forståelse for at det er travelt med alt som skal pakkes ut, pakkes om og videresendes. Men du har både egen nettside og forum som kanal for enkelt å informere mange på kun kort tid  ;)

Men ikke si at alle har mottatt sporingsnummer på e-post når dette ikke stemmer.
Og siden du ikke svarer på e-post får jeg vel spørre på nytt her: Er utstyret på vei?

E!
 
Jeg har mottatt min, o helga natt! ;D
Hørte ingenting som helst før det kom en SMS som fortalte at det lå klar til avhenting på Posten.

Den ser grisefin ut, tror dette blir 'the final equipment' før jeg evt blir proff og lager batcher på 2000 liter. Lite sannsynlig!  :jaha:  Jeg har planer klare for de modifiseringene som skal gjøres, og det uten å herpe BB30 på noen måte. Kommer tilbake med bilete og rettleiing når det er gjort.
 
igniztion skrev:
Savnet litt informasjon om innholdet i pale ale settet som fulgte med. Men nå var jo vi hos Per Inge og hentet så da spurte vi.

Malt: Castle Vienna
Humle: Northern Brewer 60 min og Cascade 10 min.
Nottingham tørrgjær.

På hvilken temperatur skal denne gjæres på? Skal brygge denne til fredag :)
 
Spørsmål til de som har mottatt pakken:

Hvor stor er hele pakken? ser ut til at jeg må hente den etter jobb og benytte kollektivtransport hjem. Er dette gjøranes? Eller er pakken så stor at jeg bør skaffe en sjåfør??  :jaha:
 
Neida, kan fint bære den. Litt plundrete selvsagt, men når det er nytt bryggeri klarer en det meste.
 
Fra postens sporingsside om min pakke:
Mål:  72x38x37 cm (LxBxH)

Det gikk greit å bære den, veide mindre enn jeg trodde og, men jeg henta den mens kollektivtrafikken var på sitt travleste i går med fulle busser og gatene fulle av stressa folk på julehandel, så jeg valgte en taxi.
Men under normale omstendigheter hadde det gått fint å bære den hjem eller ta den på bussen.
 
Tilbake
Topp