Bøker om brygging

Jeg bestilte fra thebrewingnetwork sin butikk. Det står at det er 279 units in stock (nå) og hvis du antar at det var 300 til å begynne med vil neste kunde være nr 22 :)
 
De må vel begynne å lure der borte når alle bøkene bestilles til Norge.  Kanskje neste utgave blir oversatt....??
 
Hvis man bestilte gjennom beertown, så kunne man bruker promotional code: Yes2Yeast og få 30% rabatt..(men trur man må være medlem av AHA)
 
Shea-Arne skrev:
Hvis man bestilte gjennom beertown, så kunne man bruker promotional code: Yes2Yeast og få 30% rabatt..(men trur man må være medlem av AHA)

Man må nok være medlem, ja, men jeg velger likevel å støtte the BN. Jeg har lært mer av dem enn av noen annen de siste årene!
 
Noen som vet hvor man kan få tak i "An Analysis of Brewing Techniques" (George Fix) til en rimelig penge?
Har stort sett kun kommet over den mellom 90-200 dollar + frakt...

Og noen som har lest "The biotechnology of malting and brewing" (J.S. Hough), og kan anbefale (eller ikke) denne?
 
Takk for tips, selv om det ikke førte frem denne gangen dessverre.
"WHSmith delivers to UK addresses." mens Powell's Books ikke så ut til å ha den inne.
 
Regin Smiður skrev:
Mange som har erfaring med bestilling fra play.com?  :biersmile:

Robin
ja. både dvd og bøker. har bestilt endel pensumbøker derfra. leveringstid varierer endel. men veldig enket og greit. en gang så kom aldri det jeg bestilte, da jeg klagde så sendte de nye med en gang. pass på å bestille for under 200,- (gjelder ikke bøker)
 
Lars skrev:
Noen som vet hvor man kan få tak i "An Analysis of Brewing Techniques" (George Fix) til en rimelig penge?
Har stort sett kun kommet over den mellom 90-200 dollar + frakt...

Beklager, kan ikke hjelpe jeg heller. Men jeg blir smått imponert hvis du leser boken. Selv har jeg George Fix: Principles of Brewing Science: A Study of Serious Brewing Issues - som nok er en tynnere bok enn den du er er på jakt etter. Men Principles blir likevel for teknisk for meg. Innser likevel at folk med kjemi- og matematikkunnskaper ikke vil se fullt så mørkt på det ...
 
Sigmund skrev:
Lars skrev:
Noen som vet hvor man kan få tak i "An Analysis of Brewing Techniques" (George Fix) til en rimelig penge?
Har stort sett kun kommet over den mellom 90-200 dollar + frakt...

Beklager, kan ikke hjelpe jeg heller. Men jeg blir smått imponert hvis du leser boken. Selv har jeg George Fix: Principles of Brewing Science: A Study of Serious Brewing Issues - som nok er en tynnere bok enn den du er er på jakt etter. Men Principles blir likevel for teknisk for meg. Innser likevel at folk med kjemi- og matematikkunnskaper ikke vil se fullt så mørkt på det ...

Jeg har lært mye av "An Analysis of Brewing Techniques". Den er teknisk, ja, men ganske praksisorientert. Den er langt mindre teoretisk enn "Principles of Brewing Science".
 
Har hørt at Analysis skulle være mer praktisk, Principles sovnet jeg så mye av at den ble lagt på is.
Vi får se hva Skatteetaten sier om noen uker, ellers settes den vel opp sammen med biologi- kjemiforståelse  (og elektronikk..) på ønskelista til jul. :)
 
Gjær-boken bør være på vei snart, for Jamil hadde den med seg ut på tur for over en uke siden, iflg Twitter.

neslekkim, kvaliteten på den bokserien skal variere enormt. Jeg husker ikke hvilke som er regnet som gode. Selv har jeg Pale Ale, og kunne godt klart meg uten.
 
Tilbake
Topp