Brygging av NM-vinner-øl hos Haandbryggeriet

Dette er helt vanlig ved de månedlige slippene. Grunnen til at de gjør det på denne måten er at det er endel ettertraktede viner som slippes, og for å sikre en rettferdig kø-ordning sluses kundene rolig gjennom. For de mest sjeldne (og dyre) vinene er det kunder som er nøye på at det formelle er på stell.
Men det skulle ikke være noe forskjell på det og f.eks. når billetter til en populær konsert legges ut, eller den tida Birkebeinerrittet ble fulltegnet på et kvarter, den som kommer først og får tak i varen er vinneren.
Virker litt sært å prøve å etterligne en fysisk kø utenfor en butikk.
 
Men det skulle ikke være noe forskjell på det og f.eks. når billetter til en populær konsert legges ut, eller den tida Birkebeinerrittet ble fulltegnet på et kvarter, den som kommer først og får tak i varen er vinneren.
Virker litt sært å prøve å etterligne en fysisk kø utenfor en butikk.
Det kreves nok litt mer når x1000 stykker skal navigere rundt i nettbutikken samtidig, i hvert fall ser det ut som de slipper inn maksimalt av det serveren tåler for jeg fikk denne nå:
1620205648295.png
 
Da jeg sjekket ølet på vinmonopolet.no nå, står det at det er utsolgt (!). Kan det stemme, eller vil det dukke opp flere igjen etter hvert?
Distributøren vår Vectura er tom på lager, men de får ny ladning på tirs/onsd, og da bør polet være oppdatert i nettbutikken dagen etter.
Jeg synes forøvrig Jørgen, at dette er den beste pilsen vi har klart å få til på bryggeriet! Det var totalt hjertesmelt da jeg smakte den i går. Fantastisk bra jobbet!
 
Distributøren vår Vectura er tom på lager, men de får ny ladning på tirs/onsd, og da bør polet være oppdatert i nettbutikken dagen etter.
Jeg synes forøvrig Jørgen, at dette er den beste pilsen vi har klart å få til på bryggeriet! Det var totalt hjertesmelt da jeg smakte den i går. Fantastisk bra jobbet!
Så en fast plass i bryggeriet og noen aksjer til @Jørgen O er vel på sin plass :) Gleder meg i alle fall til å smake på dette vindureret, etter skuffelsen av murar, ser jeg virkelig frem til denne, håper den møter forventningene :)
 
Distributøren vår Vectura er tom på lager, men de får ny ladning på tirs/onsd, og da bør polet være oppdatert i nettbutikken dagen etter.
Jeg synes forøvrig Jørgen, at dette er den beste pilsen vi har klart å få til på bryggeriet! Det var totalt hjertesmelt da jeg smakte den i går. Fantastisk bra jobbet!
Det var fantastisk hyggelig å høre, Stefan! Jeg må takke for godt samarbeid med alle, ikke minst med brygger Stephen, samt at jeg fikk bruke de råvarene jeg ville, og da spesielt Barke-pilsnermalten fra Weyermann. :)
 
Tilbake
Topp