Brygging av NM-vinner-øl hos Haandbryggeriet

Litt irriterende at det står 10 bokser i hylla på Vinmonopolet der jeg skal hente ut ølene, men mine forhåndsbetalte uteblir.
Rart. Bestilte noen Lederer på nettet før jeg kontrollerte at "mitt" vinmonopol hadde i hylla. Da gikk det ikke mange timene før jeg fikk melding om at jeg kunne hente. Vet ikke hvordan det evt. er hvis en har bestilt andre øl samtidig.
 
Vinmonopolet sier:

Vi har ikke fått ny leveringsdato fra leverandør, dessverre, men vi vet noe mer som ikke er videre godt nytt. Leverandøren har tekniske utfordringer ved lager som gjør at mange varer er forsinket. Dette gjelder dessverre din ordre. De jobber på spreng for å komme a jour igjen etter 17.maihelga!
Tipper det er Vectura aka "Leverandøren" som har problemer: https://kapital.no/reportasjer/avsl...er-millioner-pa-sprengt-kapasitet-hos-vectura
Og om det er riktig antagelse, er meldingen fra Vinmonopolet ganske misvisende, fordi man tror det er bryggeriet som har problemer, men det er det sannsynligvis ikke.
 
Jeg har også en bestilling inne på SMaSHing og noen andre ting fra Kinn og Amundsen - hele pakka står på "venter på levering fra leverandør" ... (Hva skal det være godt for med en leverandør som ikke leverer?, eller hva ellers skulle man vente på at leverandøren gjør?)

Hmmm - ser at de har 42 stk på Vinterbro, 11 km unna...
 
Jeg har også en bestilling inne på SMaSHing og noen andre ting fra Kinn og Amundsen - hele pakka står på "venter på levering fra leverandør" ... (Hva skal det være godt for med en leverandør som ikke leverer?, eller hva ellers skulle man vente på at leverandøren gjør?)

Hmmm - ser at de har 42 stk på Vinterbro, 11 km unna...
Løp og kjøp!
(Eller start opp bilen)
 
Så kunne jeg bare rusla bort og henta noen, men jeg syns jo egentlig de burde få til en bestilling også. Får se, kanskje jeg skal innom et av de på lista en dag. Takk!

Når jeg skulle hente på Storo fikk jeg beskjed om at de ikke hadde fått den inn til bestillingen,
men at de akkurat hadde fått den i hylla. Så jeg kunne bare gå å hente meg et par
Aner ikke hva som skjer
Kanskje jeg bare hadde flaks :rolleyes:
 
Hei @Jørgen O
Gratulerer. Eg har nå smakt ølet ved to anledninger. Eg liker det. Veldig godt.
Gratulerer!
Eg liker bitterheten, eg synes den er forfriskende, man får lyst på mer. Eg er heller ikkje så var på bittehet, har mer problemer med ubalanser øl, og eg opplever absolutt ikkje at den er det.
Kult å få smake både Barke og Perle alene!
Nam! Skål! :beercheers:
Snapchat-341020168.jpg
 
Jeg kansellerte Smashing fra min bestilling etter at mitt lokale pol fikk inn to esker. Resten av bestillinga ble levert med en gang.
Det kan være tilfedig, men jeg lurer på om det ikke er noe spesielt med akkuratt dette ølet?
Bestillingen min fra forrige uke ble allerede levert til mitt pol...
 
Jeg kansellerte Smashing fra min bestilling etter at mitt lokale pol fikk inn to esker. Resten av bestillinga ble levert med en gang.
Det kan være tilfedig, men jeg lurer på om det ikke er noe spesielt med akkuratt dette ølet?
Bestillingen min fra forrige uke ble allerede levert til mitt pol...
Nei, det er samme distributør, Vectura, som sliter for tida både med øl og vin.
 
Tilbake
Topp