Amarillo
Norbrygg-medlem
Hvis du leser hva trådstarter skriver, så sier de ansatte at det var selskapets policy å ta betaling for hver 100g med malt hvis en bestilte flere malttyper. Dette virker ikke som noen misforståelse og skyldes neppe nyansatte eller rask vekst. Det var de ansattes forståelse at dette var selskapets policy. Hvorfor, det kan bare selskapet selv svare på.
Hadde ikke denne tråden blitt startet hadde det samme fortsatt foregått, så lenge de ansatte hadde en forståelse av at det var sånn maltprisen skulle regnes ut. I stedet for å kreve tråden slettet burde ledelsen heller beklaget overfor de som har betalt alt for mye for malt på grunn av dette.
Hadde ikke denne tråden blitt startet hadde det samme fortsatt foregått, så lenge de ansatte hadde en forståelse av at det var sånn maltprisen skulle regnes ut. I stedet for å kreve tråden slettet burde ledelsen heller beklaget overfor de som har betalt alt for mye for malt på grunn av dette.