Bryggselv.no

Jeg må henge meg på med skryt jeg også. Var oppom for å kjøpe utstyr og råvarer til mitt første brygg og fikk veldig bra service og gode råd. Helt klart første stopp for meg når jeg trenger noe til bryggingen fremover.
 
Helt enig med alt som er sagt! Rask levering! Jeg får varene dagen etter jeg bestiller dem på nett. Har mailet litt med bryggselv og får alltid raskt svar. Bra service!
 
Flott butikk dette, ja. Fikk butikken åpnet for meg på relativt kort varsel på en lørdag da de egentlig hadde stengt. God hjelp for en nybegynner, og en hyggelig samtale på kjøpet!
 
Slenger meg med i skrytekoret.

Bestilte varer søndags kveld. Fikk mail mandags morgen med spørsmål om hvorvidt jeg faktisknskulle ha en mix av knust og uknust malt. Jeg hadde selvfølgelig blandet sammen varenetypene ved bestilling, og dette ble rettet opp! Varene er ankommet Hamar allerede, tirsdags morgen.

Svært god erfaring!
 
Har flere ganger bestilt fra Bryggselv.no, og har bare gode ord!  :skitbra:
Valgte som frakt "hentes på døren" ved en feiltagelse og fikk rettet opp det umiddelbart da de satte spørsmålstegn på akkurat det.
Har også fått spørsmål om jeg har glemt av å bestille gjær.. Som var helt riktig  ::)

Leveringstiden er veldig kort og når du i tillegg kan betale med PayPal istedet for faktura så blir det en
blackdice1.jpg
fra meg
 
Her er det rask service ja :)
At posten bruker 7 dager på å sende brevpost fra Oslo til Tromsø er en helt annen sak :rasende: :cheeky: >:D :rasende: :cheeky:
 
Mange gode poeng her. Det må og nevnes at denne mannen KAN brygge. = han vet hva han snakker om. Øllet hans smaker nam nam :)
 
Vil igjen gi min honnør til Bryggselv.no. Brev som fraktmetode er genialt når man bare skal ha noe gjær.

Masse tommeltotter til værs!
 
Jeg har lurt litt på hvordan butikkene vi handler fra egentlig behandler råvarene. Står malten på et fuktig lager, oppbevares humlen kaldt og tett osv.

Da er det flott å plutselig oppdage denne siden på Bryggselv.no :skitbra:
 
Bjarte H skrev:
Jeg har lurt litt på hvordan butikkene vi handler fra egentlig behandler råvarene. Står malten på et fuktig lager, oppbevares humlen kaldt og tett osv.

Da er det flott å plutselig oppdage denne siden på Bryggselv.no :skitbra:

Utrolig digg!, du skulle sett vakum pakkeren han har, svær jævel, sånn kammerpakker.
Er bedre enn tåfis humla jeg fikk fra en annen butikk gitt.
 
neslekkim skrev:
Bjarte H skrev:
Jeg har lurt litt på hvordan butikkene vi handler fra egentlig behandler råvarene. Står malten på et fuktig lager, oppbevares humlen kaldt og tett osv.

Da er det flott å plutselig oppdage denne siden på Bryggselv.no :skitbra:

Utrolig digg!, du skulle sett vakum pakkeren han har, svær jævel, sånn kammerpakker.
Er bedre enn tåfis humla jeg fikk fra en annen butikk gitt.

Kanskje jeg skal slenge med en svær vakumpakka biff i neste bestilling, så får jeg testa Speidelen som sous-vide maskin ;D Billig med Speidel når den kan brukes til alt.
 
Bjarte H skrev:
neslekkim skrev:
Bjarte H skrev:
Jeg har lurt litt på hvordan butikkene vi handler fra egentlig behandler råvarene. Står malten på et fuktig lager, oppbevares humlen kaldt og tett osv.

Da er det flott å plutselig oppdage denne siden på Bryggselv.no :skitbra:

Utrolig digg!, du skulle sett vakum pakkeren han har, svær jævel, sånn kammerpakker.
Er bedre enn tåfis humla jeg fikk fra en annen butikk gitt.

Kanskje jeg skal slenge med en svær vakumpakka biff i neste bestilling, så får jeg testa Speidelen som sous-vide maskin ;D Billig med Speidel når den kan brukes til alt.

Du har flere rundt i Trondheim med Souse Vide på hjernen da. :) og vakum pakker.

f.eks de som driver dette stedet: http://ordentligmat.no/  og @eidso på twitter.
 
Enig med de fleste her, kjempebutikk! Men de avbildede boksene med malt er IKKE lufttette!
 
Når du får en sekk med malt i fra Thomas Fawcett er heller ikke den lufttett, den er kun knyttet sammen med hyssing. Regner derfor ikke med at det er et stort problem.
 
Neida, tror heller ikke at det er noe problem, men det står på websida at boksene er tette, bare derfor...
 
Tilbake
Topp