Nygard67 skrev:Mange gode poeng her. Det må og nevnes at denne mannen KAN brygge. = han vet hva han snakker om. Øllet hans smaker nam nam
Bjarte H skrev:Jeg har lurt litt på hvordan butikkene vi handler fra egentlig behandler råvarene. Står malten på et fuktig lager, oppbevares humlen kaldt og tett osv.
Da er det flott å plutselig oppdage denne siden på Bryggselv.no :skitbra:
neslekkim skrev:Bjarte H skrev:Jeg har lurt litt på hvordan butikkene vi handler fra egentlig behandler råvarene. Står malten på et fuktig lager, oppbevares humlen kaldt og tett osv.
Utrolig digg!, du skulle sett vakum pakkeren han har, svær jævel, sånn kammerpakker.
Er bedre enn tåfis humla jeg fikk fra en annen butikk gitt.
Bjarte H skrev:neslekkim skrev:Bjarte H skrev:Jeg har lurt litt på hvordan butikkene vi handler fra egentlig behandler råvarene. Står malten på et fuktig lager, oppbevares humlen kaldt og tett osv.
Utrolig digg!, du skulle sett vakum pakkeren han har, svær jævel, sånn kammerpakker.
Er bedre enn tåfis humla jeg fikk fra en annen butikk gitt.
Kanskje jeg skal slenge med en svær vakumpakka biff i neste bestilling, så får jeg testa Speidelen som sous-vide maskin ;D Billig med Speidel når den kan brukes til alt.