Dumpventil til konisk gjæringstank.

Har du planer om gjærhøsting fra en, til neste, osv, eller skal de brukes samtidlig...?
Jeg har en 30 liter, og en 60 på vei.
Istedenfor starter blir det å høste fra 30 og fylle på 60...
Uansett. Gratulere med jobb-besparelse :)
 
Tja, får sjå. Blir kansje litt meir gjenbruk av gjær no som eg får konisk. Ellers brukar eg mykje tørrgjær, og kjem sikkert til å fortsette med det. Ellers blir det jo litt lettare å gjenbruke dyrbar gjær spesielt dei gangene eg tek meg bryet med å bygge opp fra fersk tilstand.

Det blir ofte brygging i litt rykk og napp, ofte spontanbrygging så det er av og til litt problematisk med gjærlogistikken om eg skal bruke noko anna enn tørr.

Hadde eigentleg tenkt å beholde ein tank sjølv og avertere to til salgs, men no er dei stort sett betalt utanom mva og gebyrar, så då tenker eg jo at det kunne vore greit å ha ein ekstra iallefall, til bright-tank. Mottrykksfylle cornelius rett fra klarningstank må jo vere heilt konge. Tankane er laga for trykket vi opererar med.

Det blir spanande men det gjenstår ein del før eg kan ta dei i bruk. Stort sett manglar eg eit bryggeri stort nok til å fylle ein slik tank ;-) Men jobbar med saken. Masse greier med temperaturkontroll må på plass, manometer og overtrykksventilar må lagast/modifiserast og testast. Thermowells og det eine med det andre... tippar du veit kva eg snakkar om...
 
Bruker selv mye tørrgjær, men gjennbruk av den er ypperlig. 2-3 generasjon er ihvertfall uproblematisk, og med gjennbruk økes mengden såpass at det tilogmed blir slurry til overs :)
Har brukt konisk tank i ett år ca nå, og største fordelen slik jeg ser det er vel egentlig at jobben blir enklere, og man er tryggere på hygienen. :)
Gjærhøsting/tømming av trub er en liten del...
 
Like om hjørna no. Fortolling er ferdig og estimert levering fredag, heime på tunet! Ein gler seg!
 
Det kjem, det kjem ;-)

Prisen inklusiv frakt til døra vart omtrent akkurat som budgetert, rett under 10K. Kunne spart nokre hundrelappar på å fortolle sjølv men for å sleppe bryderiet var det gjerne verd det.
 
Hvordan går det her, Protto?
Jeg venter spent på å få se bilder av konene dine  :yes:
 
Har fått dei for ei stund sida. Har berre vore opptatt med ungar og anna kvinfolkarbeid... >:D

Har så vidt fått pakka dei ut. Teaserbilder:
 

Vedlegg

  • 20130821_130846.jpg
    20130821_130846.jpg
    66,7 KB · Sett: 165
  • 20130814_140559.jpg
    20130814_140559.jpg
    97,7 KB · Sett: 168
Tilbake
Topp