Får man kjøpt Blichmann-type gjennomføring + evt kran?

Miguel

Norbrygg-medlem
De gjennomføringene jeg har montert selv er kjelevegg-oring-skive-kran eller bare vegg-oring kran. Dvs at det er en liten smule slark siden eneste kontaktflaten mot kjelevegg er oringen. Har tidligere lett etter skiver som får o-ringen på innsiden av skiva, slik at man har god kontakt mellom ring og kjele, men uten hell til en dugandes pris.

Noen som har noen tips?

De gjennomføringene jeg har montert selv er kjelevegg-oring-skive-kran eller bare vegg-oring kran. Dvs at det er en liten smule slark siden eneste kontaktflaten mot kjelevegg er oringen. Har tidligere lett etter skiver som får o-ringen på innsiden av skiva, slik at man har god kontakt mellom ring og kjele, men uten hell til en dugandes pris.

Noen som har noen tips?
Jeg har kjøpt Blichmann sine fra Great fermentations over dammen. Fungerer glimrende, men koster en formue i frakt og toll.

Jeg har en blichmann gjennomføring. Helt ny, komplett med ventil og diptube. KAn selge alt samlet til prisen av en blichmann ventil.

Den siste linken er den samme som den første. Mente du oring+skive, diptube assembly, og selve krana?

Tilbake
Topp