Fylle CO2

Geironimo

Norbrygg-medlem
Hei,

Der er ikke så lenge siden jeg begynte med fat og kullsyre fra flaske så jeg har ikke trengt å fylle enda, men det ser ut som det er god med distanse mellom hvem som fyller i området?
På kartet hos norbrygg så står det at Presto i Hamar fyller, men så fortalte en kollega meg at dette ikke er tilfelle. Ikke har jeg fått tak i dem for å sjekke heller.

Men det er vel flere av dere som bruker dette,  så hvor er det dere fyller?

Trenger heldigvis ikke enda, men aner ikke hvor lenge jeg kan bruke en sånn tokilos før jeg må fylle den.

Geir

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
på de flaskene jeg har kjøpt så står det full/tomvekt på flaska, så kan du veie flaska og
finne ut hvor mye som er i den.
 
Bruker selv gass fra hatec på hamar, altså bytteflaske.  Har lest tråd tidligere hrr på forumet om plasser hvor man kan fylle egne flasker. Husker ikke hvor men prøv et søk på temaet,  er vel gjerne brannvern forretninger etc
 
Fikk nettopp tak i "presto" som står på det kartet, og de har ikke fyllestasjoner i Hamar. Deres nærmeste er i Asker.
 
Der fikk jeg forsåvidt svar på mitt eget spørsmål helt plutselig, men:

NOHA NORWAY ASSERVICEKONTOR HAMAR

Kårtorpveien 1, Olrud City
Postboks 134
2320 FurnesE-post: sale@noha.no
Telefon: 62 36 65 50
Telefax: 62 36 65 51
 
Raufoss beredskap fyller CO2, dem holder til i hovedvakta på industrien, betalte 675kr for fylling av 2 flasker, 4,5kg tilsammen, ta kontakt med Frode aaslund på Mail før du reiser med flaska. Er ett støkke fra Hamar, men er en mulighet  :)
 
Tilbake
Topp