• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gjæringskasse selges

Er den ikke vakker?

Fikk den fra en bruker her på forumet for ett års tid siden. Etter det ble den bygget ut i både høyde og bredde for å passe 60L gjæringskar av typen Labb eller Speidel.
Monterte også temperatur regulator og en frostvakt under.

Mangler isopor noen steder inni, men har fungert utmerket likevel. Den har gjæret ca 800L øl i løpet av fjoråret. Hadde tenkt å klippe til ett liggeunderlag, men ble visst ikke noe av det..


Er svak for flip top flasker, kanskje noen vil bytte flasker mot denne kassen?



Kassen befinner seg i Trondheim.
 

Vedlegg

  • 20140209_214456.jpg
    20140209_214456.jpg
    1,8 MB · Sett: 1.014
  • 20140209_214432.jpg
    20140209_214432.jpg
    1,9 MB · Sett: 1.001
Som ett alternativ til flip top flasker, kan jeg ta en liten neve kroner for å dekke påmontert utstyr.
Kom gjerne med ett bud med hva du mener den er verd, så blir vi nok enige.
 
hey! hyggelig å se at mitt orginale utgangspunkt har blitt videreutviklet og fortsetter ferden videre til min gode venn Mikael PI!  :skitbra:
 
Ja, den har fungert yppelig. Den har vært i flittig bruk!

Mikael P er først ut (eneste også, merkelig nok..). Så om han vil ha den, så går den hans vei.

Har egentlig bruk for frostvakt og PID til ett annet prosjekt, om jeg kan få skru av det så gir jeg kassen gratis videre. Men det er kanskje litt dumt å demontere..
 
Jag måste nog låta denna vackra skapning glida mig ur händerna då jag har en UT200 jag önskar ta i bruk...
 
Da håper jeg den finner ett annet hjem. Ville vært trist å fjerne det elektriske og la resten gå til ved.

Kassen har god karma, ikke ett infisert brygg har vært innom den! Så kom igjen folkens, ett skambud er alt jeg ber om ;)
 
Tilbake
Topp