Ollikainen
Norbrygg-medlem
Noko av dei beste luktene / smakane eg veit er den lukta du får når du knekk nye furuskot om våren og den lukta dei har. Eller den smaken mangoen avogtil har heilt inntil stilken, når den smakar skikkeleg «furu» på ein måte. Det hadde vore utruleg kult å lukkast med å få fram noko liknande smak- og aromapreg frå humler i ein «east coast» ipa.
humledrivne øl er ikkje det eg har eksperimentert mest med tidlegare, så alle tips og råd her blir mottekne med takk.
Likar veldig godt kona big wave sin golden ale og har brygga øl inspirert av dette ølet fleire gonger med humlekombinasjonar citra/galaxy og vic secret/ citra. Skikkeleg gode, men igjen i eit heilt anna kontinent humlemessig og erdaringar her hjelp meg ikkje mykje ..
Litt surfing på bryggselv sin nettbutikk så utpeikar desse humlene seg som alternativ:
Chinook: furunål og grapefrukt
Mosaic: tropisk frukt, sitrusurter og furunål
Simcoe: pasjonsfrukt, furunål og sitrus
Zappa: mango, pasjon, sitrus, krydder, furunål.
Idaho-7: tropisk frukt, sitrus, furunål, svart te..
kanskje vore kult å hatt i friske furuskudd og, sidan våren nermar seg veldig?
seier ikkje at eg trur det er ein god idé å bruka alle desse humlene på ein gong, men ein kombinasjon av to eller kanskje tre typar? Nokon erfaringar med desse humlene? Kanskje eg treng «noko attåt» frå andre humler for å få det eg eigentleg «vil ha»?
humledrivne øl er ikkje det eg har eksperimentert mest med tidlegare, så alle tips og råd her blir mottekne med takk.
Likar veldig godt kona big wave sin golden ale og har brygga øl inspirert av dette ølet fleire gonger med humlekombinasjonar citra/galaxy og vic secret/ citra. Skikkeleg gode, men igjen i eit heilt anna kontinent humlemessig og erdaringar her hjelp meg ikkje mykje ..
Litt surfing på bryggselv sin nettbutikk så utpeikar desse humlene seg som alternativ:
Chinook: furunål og grapefrukt
Mosaic: tropisk frukt, sitrusurter og furunål
Simcoe: pasjonsfrukt, furunål og sitrus
Zappa: mango, pasjon, sitrus, krydder, furunål.
Idaho-7: tropisk frukt, sitrus, furunål, svart te..
kanskje vore kult å hatt i friske furuskudd og, sidan våren nermar seg veldig?
seier ikkje at eg trur det er ein god idé å bruka alle desse humlene på ein gong, men ein kombinasjon av to eller kanskje tre typar? Nokon erfaringar med desse humlene? Kanskje eg treng «noko attåt» frå andre humler for å få det eg eigentleg «vil ha»?