Ekornskurken
Norbrygg-medlem
Satt på 12:42 av @Vinnes Ølet og ingen oppdatering enda. Det må vel bety at den er fortsatt på! Storveis!
Det stemmer, led lyset slår seg av etter noen minutter men tallene i displayet fortsetter å lyse, så vekta må slås av manuelt.Satt på 12:42 av @Vinnes Ølet og ingen oppdatering enda. Det må vel bety at den er fortsatt på! Storveis!
Ikke så gal pris på denne, og jeg har tilgode og få moms på sendinger fra Ebuy, ikke fått moms fra Ali heller.
Ja det er skruefester til vegg på den, men fra Ebuy kommer den bare med US plug/lader
Hadde en gammel mobillader som jeg klipte ledning på og koblet sammen med ledningen på den som fulgte med.
Fungerte som bare det.
Tror ikke det følger med lader om man kjøper på Brewshop
https://www.ebay.com/itm/American-Weigh-Scales-Se-50-Ship-Elite-Black-Low-Profile-Shipping-Scale/112109399868?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
6 volt 1000Ma, US plug, jeg byttet ut med 6 volt 250Ma funker helt supert.Står det på strømforsyningen som fulgte med hvor mange volt og milliampere den leverer?
6 volt 1000Ma, US plug, jeg byttet ut med 6 volt 250Ma funker helt supert.
Det kan godt være at den ikke er optimal, men stod inne i et par timer uten noen antydning til varmgang. Tar ikke lange tiden og veie opp til et brygg.Det der er egentlig "feil vei". Du skal helst ha en forsyning som klarer å levere flere mA enn det dingsen din trenger, ellers prøver den å levere over evne og kan gå varm.
I dag fikk jeg et dusin med sugekopper fra Kina. Nå må jeg prøve å huske hva i all verden jeg tenkte på da jeg bestilte dem. Kan det ha vært noe på badet? Er det en ledning på noe bryggeutstyr jeg skulle feste? Helt ærlig, så aner jeg ikke.
Vis vedlegget 36322
Skaffa akkurat samme vekta sjøl, og fant fort ut at man må kjøre strømadapteret på den. På ren batteridrift slo den seg av før 19L Corny keg var blitt fylt opp (etter 14-15 Kg) ...... passe irriterendeDukket opp idag, byttet ut den gamle Biltema vekta. innveiing av en dose hjemmebrygget Bayer, mmm smaker godtVis vedlegget 36232
Har hatt 2 av de der. Den første kom med strippede gjenger (ubrukelig), og den andre eksploderte i hendene mine da den kalde Co2 gassen gjorde ventilhodet sprøtt.str8 outta china
Vis vedlegget 36364
Såpass ja? Krysser fingra for at jeg beholder alle mine fingreHar hatt 2 av de der. Den første kom med strippede gjenger (ubrukelig), og den andre eksploderte i hendene mine da den kalde Co2 gassen gjorde ventilhodet sprøtt.
Lykke til med nyervervingen.
Nøgne Ø flasker x72
Klokt å kjøpe. All tiden jeg brukte på å vaske etiketter i begynnelsen av karrieren burde heller vært brukt på brygging [emoji1417]