Hva fikk du i posten i dag?

Ikke så gal pris på denne, og jeg har tilgode og få moms på sendinger fra Ebuy, ikke fått moms fra Ali heller.
Ja det er skruefester til vegg på den, men fra Ebuy kommer den bare med US plug/lader
Hadde en gammel mobillader som jeg klipte ledning på og koblet sammen med ledningen på den som fulgte med.
Fungerte som bare det.
Tror ikke det følger med lader om man kjøper på Brewshop
https://www.ebay.com/itm/American-Weigh-Scales-Se-50-Ship-Elite-Black-Low-Profile-Shipping-Scale/112109399868?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2060353.m2749.l2649


Står det på strømforsyningen som fulgte med hvor mange volt og milliampere den leverer?
 
Det der er egentlig "feil vei". Du skal helst ha en forsyning som klarer å levere flere mA enn det dingsen din trenger, ellers prøver den å levere over evne og kan gå varm.
Det kan godt være at den ikke er optimal, men stod inne i et par timer uten noen antydning til varmgang. Tar ikke lange tiden og veie opp til et brygg.
 
I dag fikk jeg et dusin med sugekopper fra Kina. Nå må jeg prøve å huske hva i all verden jeg tenkte på da jeg bestilte dem. Kan det ha vært noe på badet? Er det en ledning på noe bryggeutstyr jeg skulle feste? Helt ærlig, så aner jeg ikke.

upload_2018-4-11_18-23-30.png
 
Mens jeg venter på bryggerelaterte greier fra Kina var det ihvertfall kult å få sprengstoff i posten idag. :) Nye rakettmotorer og noen tennere og litt sånt. Blir moro!
 
hOjJyzk_d.jpg


Nøgne Ø flasker x72 :D
 
Klokt å kjøpe. All tiden jeg brukte på å vaske etiketter i begynnelsen av karrieren burde heller vært brukt på brygging [emoji1417]

Har massevis av slike flasker også, men jeg måtte slå til på et pakketilbud hos ølbrygging.no. Har to brygg til gjæring, så noen flasker fylles så tidlig som tirsdag.
 
Tilbake
Topp