Hvordan kan jeg få denne til å stå utenpå kjøleskapsdøra?

Er kanskje vanskelig å få ordentlig fast en enkelt standard rørdel i kjøleskapdøra.
Ventilen vil vel lett vri rundt rørdelen? Hadde nok heller brukt klammer til dette.
Miguel har kanskje gode forbindelser til noen med slik plastprinter
som kan lage spesialklammer?
 
Er kanskje vanskelig å få ordentlig fast en enkelt standard rørdel i kjøleskapdøra.
Ventilen vil vel lett vri rundt rørdelen? Hadde nok heller brukt klammer til dette.
Miguel har kanskje gode forbindelser til noen med slik plastprinter
som kan lage spesialklammer?
Platealbue går kanskje?
 
Ja, en platealbu er mulig å få fast.
Og kanskje finnes det en som er slik laget at han kan skrue ventilen direkte mot denne.
Bør kanskje være litt gods i ventilen hvis den blir hengende kun på denne forskruingen.
-Har aldri sett slik ventil så dette er bare tanker og vrangforestillinger fra meg:)
 
Herlig mange bra svar. At jeg ikke tenkte på at den greia kan stå rett på en albue som festes på kjøleskapsdøren. Skal gjøre litt mer researc på tipsene jeg har fått når jeg får tid.
 
Da har jeg fått en Kellerfee i hus, den er større enn det jeg trodde, den veier rett under 650g, så å bare la den stå fast i en elbue tør jeg ikke. Tenker jeg må gå tilbake til opprinnelig plan å ha noe som klyper den fast i armen, eller noe jeg ikke har tenkt på enda..
 
Si fra hvis du trenger noe custom made så kan jeg skrive ut en dings på 3D-skriver til deg.
 
Si fra hvis du trenger noe custom made så kan jeg skrive ut en dings på 3D-skriver til deg.

Takk, det skal jeg ha i bakhodet. Har tenkt litt på det men å tegne slike ting vet jeg ingenting om, og tviler også på at det lokale biblioteket har 3D-printer, uten at jeg har sjekket forsåvidt.
 
Jeg må gå enda noen runder i tenkeboksen. Har enda en STC1000+ som ikke har fått noe hus å bo i, og så driver jeg fortsatt og tenker på gjennomføringsløsning til meskekjele, selv om jeg har bitene, samt å gjøre om kegeratoren min (som enda ikke har kraner). "Too much man, you took too much"
 
Jeg fant noen rørklemmer på biltema som kommer til å gjøre susen. Men fant ut at jeg må skaffe noen tilhørende avstandsstykker da huset på kellerfeen ellers vil gå i døra.
 
Ser ut som du har forsøkt litt flere spundventiler etter hva jeg har lest på forumet.
Hvor kjøpte du kellerfeen? Ser de har noe kopier på Ali, noen erfaringer med de?
 
Ser ut som du har forsøkt litt flere spundventiler etter hva jeg har lest på forumet.
Hvor kjøpte du kellerfeen? Ser de har noe kopier på Ali, noen erfaringer med de?

Jeg kjøpte brukt på ebay.de Litt så jeg angrer, nesten, siden de skulle være trykktestede men det fikk jeg ikke inntrykk av at den var.. Selgeren er behjelpelig via PM forøvrig men ser ut til at jeg må bytte noen biter.

Har bare brukt de som man også får kjøpt i norske bryggebutikker tidligere.
 
Tilbake
Topp