Hvordan koble STC-1000

Enur

 
Hei.

Jeg har koblet opp en stc-1000 til ett kjøleskap og en frostvakt fra biltema. Stc-1000 svitsjer mellom varmt og kaldt, men ingenting skjer. Jeg antar at dette skyldes at ingen av apparatene får strøm. Jeg har koblet alt direkte inn i stc-1000.  Jeg prøvde også å koble en bro mellom strøminntaket til stc-1000 og varmeuttaket uten hell.  Hvordan har dere koblet det?

Mvh
Rune
 
Google er din venn.
http://www.google.no/search?tbm=isch&source=mog&hl=no&gl=no&client=ms-android-htc-rev&tab=wi&q=koble%20stc%201000&sa=N&biw=360&bih=640#i=2
 
Oddvar Demmo skrev:
Vi er da bedre venner :)

Ja du sier noe. Vel tilbake foran pcen ser jo at linken jeg sendte fra telefonen ikke ser ut til å funke. Så takk Demmo!  :)
 
Har ett spm når det gjelder temperatursensor ledningen til Stc-1000. Må den legges godt til sides for strømledningen inne i koblingsboksen, eller har det ikke noe og si om den ligger sammen med de andre strømførende kablene i koblingsboksen?
 
janvad skrev:
Har ett spm når det gjelder temperatursensor ledningen til Stc-1000. Må den legges godt til sides for strømledningen inne i koblingsboksen, eller har det ikke noe og si om den ligger sammen med de andre strømførende kablene i koblingsboksen?
Ifølge normen skal signal og spenning ligge separert, dette pga sikkerheten og støy.
Jeg har ikke separert dem på mitt utstyr fordi det ikke var praktisk med tanke på kabelføringen.
Ser heller ikke den store sikkerhetsrisikoen på anlegget sålenge kabler og koblinger er bra.
Merker heller ingen støy.
 
Tilbake
Topp