Ja, fikk svar fra Sverige nå også på den eposten jeg sendte til teknisk support. De sa det var en feil med databasen og at de jobbet med å fikse det så varen dukker opp rikitg på nettsidene.
Nei, de svarte ikke på delen om dette var noe som var på vei ut, så da regner jeg med at dette ikke er noe som blir borte med det første... Jeg er sikkert på at om du tar kontakt med den aktuelle butikken så kan de sørge for å ta in flere om det er tilgjengelig.
Noen som har forsøkt å montere kran på denne og bruke den til omstikking/flasking? Har vurdert hevert til det, men da tror jeg man trenger mer enn to hender.
Ser flere har kjøpt disse bøttene, har dere noen dom? Jeg er i beit for gjæringskar på akkurat denne størrelsen, og trenger ingenting fancy - syns heller det er kult å være litt "anti"
De er så billige at jeg kjøper tre uansett, men om det er noe jeg må være obs på (de "ekstra" klikket før lokket er ordentlig på plass ol.), så er det kjekt!
Kjempebra disse. Bruker de når jeg finner på
Å teste forskjellige gjær typer eller tilsetning av bær. Da er det greit å dele de opp i flere spann. Og 10 l er perfekt til det.. (Får da god headspace til gjæringa)
Kjøpte tre, men de var tomme for lokk! De har bestilt til meg som kommer på mandag, men er det andre lokk som passer? Tenkte egentlig jeg skulle brygge i dag...
De imbesilene har satt prislappen på INNSIDEN, og limet er faen tute meg det verste jeg har vært borti! Jeg har prøvd aceton for å få klisteret vekk, men ikke pokker. Siden jeg forleden MÅTTE ha klar ei bøtte ettersom jeg hadde satt et brygg så måtte jeg fram med kniven. Det ble hakkete og jævlig, så alt i alt koser vel bakteriene seg like mye i mine riper som i klisterskiten.
Hvis noen har noe tips til hvordan jeg får vekk limrestene blir jeg evig takknemlig... Sendte en frustrert mail til Jula for å fortelle hvor teit det var med klistrelapp på innsiden av et lokk til ei bøtte som er næringsmiddelgodkjent.
Matolje er smart triks når andre løsemidler ikke virker. Jeg prøver gjerne det etter varmt vann, men før sprit og slikt. Whitesprit er jo kanskje ikke så dumt, siden det etter hva jeg skjønner også inneholder fettkomponenter. Må rengjøres etterpå igjen med fettfjernende rengjøring ala Zalo eller lignende.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.