Juni-treff i Stavanger Bryggerlaug

For å oppklare hva som menes med session/sommerøl. Av type betyr det ikke så mye. En sommerøl kan like fint være en belgisk wit, dry stout eller ipa.

Cluet her er alkohol grensen. 4,5% og ned! Bortsett fra ABV grensen er alt annet fritt vilt :)

Sent from my C6603 using Tapatalk
 
Nedtur. Hvordan i all verden skal vi som ikke bor om hjørnet kunne medle oss på da? Ikke fornøyd med personlig oppmøte løsningen. Det utestenger iallefall meg.

--
 
Dette ble gjort for å forsikre oss at folk faktisk møter. Hadde mange som meldte seg på men ikke møtte sist slik at folk som ville på treffet ikke fikk plass.
 
Hva er problemet med et kontonummer og navn i kommentarfeltet? Eller så får dere ordne det som en vare på BS webshop med 35 i beholdning. Syntes ikke noe om denne ordningen.

--
 
Hmm. Det er noe vi kan se på.

Webshopen går ikke da BS Strengt tatt ikke har noen med lauget å gjøre.
 
Deltaker.no er laget for slikt. Gratis(med unntak av noen kroner pr.pers), kort, bank og oversik inkludert.... vi har brukt den til flere arr. Null stress og likt for alle.

--
 
Eg kan dessverre ikke delta pga offshorearbeid men vil allikvel nevne at jeg ikke har mottatt mail..
 
Kansje en løsning som deltaker.no hadde vert lurt til neste gang.
Jeg har heller ikke motatt noen mail
 
Da har jeg sjekket, og det var noen som ikke mailen var blitt sendt til. Det skal nå være gjort.

Som sagt tidligere så har vi valgt å gjøre det på denne måten nå,  pga at det var endel som meldte seg på og ikke møtte sist gang.
Det er også et ønske om å gjøre gjennomføringen av treffene enklest mulig for de som organiserer, da kan det fort bli endel krøll når 120 stk melder seg på og av pr mail.

Hvis noen føler de har noe å bidra med ang fiksing av lokalitet, påmelding, etc.. , ta kontakt, vi er flinke til å delegere :brygging:
 
Hans Einar. Hvis du ønsker å delta men ikke har anledning til å reservere plass kan vi sikkert ordne noe. Man kommer langt med å spørre før man blir for negativt innstilt.

I utgangspunktet så er Stavanger bryggerlaug et initiativ for å bli kjent med de andre hjemmebryggerne som bor i samme by. Og vi håper at Sandnes, Strand, Randaberg og andre nærliggende byer/kommuner følger opp og danner små lokallag selv. Dette er ihvertfall noe vi håper på, for da kan det arrangeres større konkurranser mellom lagene/laugene .

Som Bernt nevner organiseres møtene med minimalt arbeid. Dette fungerer svært bra for de fleste parter, ihvertfall når det er snakk om møter hvor vi er så få.
Inntil videre så forblir påmeldingen gjort i denne enkle form, inntil noen andre henvender seg og ønsker å ta hjelpe til og vie sin tid til oppfølging av påmeldinger osv.



Sent from my C6603 using Tapatalk
 
Tror det har ordnet seg, ellers takk for tilbudet. Var ikke meningen å være negativ. Er normalt ikke det, og beklager om det ble oppfattet slik. Var vel helst frustrasjon.

Om det er lite lokale og mange som ønsker å gå så blir det så tilfeldig. Mange i samme by jobber offshore, de har heller ikke mulighet å møte opp om de er ute. Full forståelse for at det må gjøres enkelt. Nok om det.

Ser akkurat nå på muligheten for å brygge en black lager å ha med. Må kompromisse litt men har lyst å prøve å få den klar. Får se. :)
 
Lett å bli misoppfattet på nett. Slik er desverre denne kommunikasjonsformen. Vi kan ta en diskusjon ang. videre drift på neste treff.
 
Haha. Ser at jeg har glemt noen smilefjes i siste innlegg. Det ble ihvertfall skrevet med et smil. Beklager om jeg også ble tolket som snurt ;-)


Vi får ta en god klem når vi treffes :-D hehe
 
Hei

I forbindelse med en senere sammenkomst. Kunne det være interesse med lokaler på Tjelta?

Geir S
 
gstein skrev:
Hei

I forbindelse med en senere sammenkomst. Kunne det være interesse med lokaler på Tjelta?

Geir S

Det kan det. Vi tar en evaluering etter dette møte og ser på om vi må gå for større lokale. Da kan Tjelta være aktuelt.
Kriteriene er at lokalet helst ikke bør koste over  kr 2500,-, ha parkeringsplass og at de tilbyr utvask.
 
Tilbake
Topp