Klubbmesterskap i ølbrygging

Takk for svar! Da blir det nok å ta med seg ei bøtte og litt isbiter. Sette det ene fatet kaldt hos dere mens det andre tømmes ;) Tenkte å kjøle det ned til 2-3 grader hjemme før jeg drar bort og, så da har man jo en del å gå på. Kommer med en saison, og den overlever fint 10-12 grader.
 
Mht kjøling, har vi kjøleskap på lageret vårt, og så har vi kjølebod i selve lokalet. Ved behov kan jeg møte deg for levering i forkant. Jeg har selv planer om det på onsdag eller torsdag.
Jeg kommer gjerne med fatet i forkant slik at det får roet seg ned i kalde omgivelser. Dersom dette var et tilbud du kom med...
 
Foreløpig fire liter øl per person tilstede. Her er det bare å huske allergitablett, og navnelapp på eiendeler!
(eventuelt tipse venner om at det skjer noe spennende de burde delta på!!)
 
Det er noen av bryggerne som stiller med mer enn ett øl.... :) Noen stiller også med mer enn 8L :)
Det blir god anledning til å lagre gjenværende øl og utstyr på vårt lager for henting senere.
 
Gleder meg veldig til den 26.
Sitter med en følelse av at Stavangerensemblet har beskrevet arrangementet på en treffende måte... 'Smått e godt'
Intimt lokale. PF nedad til 8L. Små bryggerier med fantastiske øl. Inngangsbillett til kun 100,-
Dette blir en sosial konkurranse som forhåpentligvis vil være en verdig arvtaker etter årets bortfall av IKT NM og Oslomesterskapet i Gamlebyen :)
 
Tidsplan:
17:00 Rigging (bryggere / medbryggere)
18:00 Publikumsinnslipp
19:00 Mat
20:00 Premieutdeling for OiP / Klubbmesterskapet
21:00 Mingling
22:00 Avslutning
22:00 Vi er i samtaler med et utested vi kan samles på :)
23:00 Ferdig ryddet

Vi har fremdeles ledige biletter, og har nå åpnet for at ikke-medlemmer også kan kjøpe billett.

Vi er ca 35 så langt.... og blir stadig flere :)
 
Hvordan er det med parkeringsmuligheter der? Eller må vi sette på varselblinkeren for å lesse av ting midt som under forrige IKT-NM midt i krysset på Majorstua?
 
Det er god plass til biler, men de må hentes innen rimelig tid påfølgende dag siden lokalet er utleid lørdag. Ingen nødlys nødvendig.
Parkering både forran og bak bygget.
ec928d27415fd4ecbaa30ec53354bbab.jpg

a951cec5f94e4a78b9d84585804e33d9.jpg
 
Jeg er mildt sagt sjokkert over at ikke flere vil komme og smake på det fantastiske ølet som blir servert. Men da blir det jo mer på meg...
 
Tilbake
Topp