Klubbmesterskap i ølbrygging

Kommer i dag med noe som er inspirert av Liefmann Fruitesse, smaker nice nå, men har ingen anelse hvordan den blir etter turen til lokalet. Ekstreme mengder bringebær er godt for skummet, ser det ut til, fordi dette her kan du spise med skje.

Litt sent nå, men er det noen med bil som kunne hjulpet å frakte som skal dit? Vi drar fra Chateu Neuf. Kjenner det er stress å ta offentlig transport og spasere rundt med dem :(
 
Kommer i dag med noe som er inspirert av Liefmann Fruitesse, smaker nice nå, men har ingen anelse hvordan den blir etter turen til lokalet. Ekstreme mengder bringebær er godt for skummet, ser det ut til, fordi dette her kan du spise med skje.

Litt sent nå, men er det noen med bil som kunne hjulpet å frakte som skal dit? Vi drar fra Chateu Neuf. Kjenner det er stress å ta offentlig transport og spasere rundt med dem :(
Servere med isbiter da? Fruitesse er friske saker!
 
fc8de0a94d6959d4c43d4fcf9df4b2c4.jpg
 
Alle får utdelt en haug med Norbrygg sjetonger, og gir dem til de bryggerene som fortjener det. Den som ender opp med flest - vinner.
Standard publikumsfavoritt anno 2010 :)
 
Fram t.o.m. 2015 i hvert fall. Eller kanskje t.o.m. 2016? Husker ikke om første Eventhall-eventet var med eller uten sjetonger..?
Første Eventhall var med, om jeg ikke husker feil:p
Jeg gjorde en bommert der, følte oss i god form etter prisutdelingen så vi gikk på Olsen ( Puben ) :eek:
 
Ja, det var skikkelig kult! Post med oppskrifta til Chateu de Wessen Chambord Rougè (aka. Liefmann Julebrus kommer om bittelitt).

Synd det ikke var en egen premie for morsomste øl. Den hadde dere fått uten den ringeste tvil:p.

Må forresten si unnskyld til alle jeg ikke fikk sagt "hade" til:(. Kom brått på at jeg måtte prøve å nå et tog. (Som jeg ikke rakk:confused:. Snill samboer måtte hente meg på Lunner stasjon 01.10. Litt klønete når vi har barnebarn på besøk.)
 
Melder meg på takk for kjempehyggelig og bra arrangement med bra folk i flotte lokaler!
Uten å være klein mot PF, så må jeg si dette var et godt hakk opp i brygg-kvalitet! Her er det bare å gjøre seg klar til KM19!
 
Takk for en knallbra kveld! Det var veldig moro!

Er det noen i lokalet i morgen, dvs søndag, så vi kan hente litt utstyr?
 
Tilbake
Topp