Komfyrplugg til "vanleg" stikkontaktsforgreining.

Hei!
Beklager hvis detta er eit heilt hol i hovet spørsmål, men...

Har eit lite spenningsproblem i leiligheita. har nettopp kjøpt meg ein 3500w induksjonsplate, men eg har bare ein jorda kurs på 16A, og på samme kurs er også VVB på 2kw tilkobla.
Så: er det mogleg å lage ein overgang fra komfyrplugg  til "vanlege" jorda stikkontakts utak? Skulle ideelt hatt 2 utak på den komfyrkursen.

Detaljert info fra sikringskap:

Komfyrkurs: 20x220        4400        20A         2x4 ledning
 
Torvald skrev:
Hei!
Beklager hvis detta er eit heilt hol i hovet spørsmål, men...

Har eit lite spenningsproblem i leiligheita. har nettopp kjøpt meg ein 3500w induksjonsplate, men eg har bare ein jorda kurs på 16A, og på samme kurs er også VVB på 2kw tilkobla.
Så: er det mogleg å lage ein overgang fra komfyrplugg  til "vanlege" jorda stikkontakts utak? Skulle ideelt hatt 2 utak på den komfyrkursen.

Detaljert info fra sikringskap:

Komfyrkurs: 20x220        4400        20A         2x4 ledning

Alt er mulig, men jeg er usikker på lovligheten..
Har selv lyst til å gjøre noe slikt siden komfyren har egen sikring, og resten av kåken går på en annen sikring :(
 
Så lenge det er trykt og sikkert så får loven vike  ;) . Skal jo uansett bare vere ein midlertidig løysning, som kun brukast når eg brygger, altså under oppsyn.
 
Torvald skrev:
Så lenge det er trykt og sikkert så får loven vike  ;) . Skal jo uansett bare vere ein midlertidig løysning, som kun brukast når eg brygger, altså under oppsyn.
Mja, for min del så hadde det nokk blitt stående, komfyren er klemt inn i kjøkkenbenken, så det er en sabla jobb å flytte den.. :) Vurderte å montere en stikk-kontakt inni skapet vedsiden av.
 
Det er ikkje lovleg.
Vanlege støpsel er 16A. Dei kan ikkje sikrast med meir en 16A.

Det du kan gjere er å sette komfyrkontakt på kokeplata di. Eventuelt også lage eit ekstra uttak (med komfyrkontakt) på komfyrkursen slik at du slepp å koble frå komfyren kvar gang.

Alternativt kan du koble ut VVB når du brukar induksjonsplata. Vanleg på nye VVB å ha støpsel på ledningen, som er plugga i ein stikkontakt.
 
Torvald skrev:
protto skrev:
Alternativt kan du koble ut VVB når du brukar induksjonsplata. Vanleg på nye VVB å ha støpsel på ledningen, som er plugga i ein stikkontakt.
Det var min første tanke, men kåno likte ikkje det så godt.

Men går det ikkje ann å lage ein overgang med å feste ein slik http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=162512484  på ein slik  http://www.Biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Tilbehor1/Komfyrstopsel/  ?

Eigentleg ikkje, men du kan sette komfyrstøpselet rett på ledningen som kjem ut av kokeplata og plugge den inn i komfyruttaket. Eigentleg bør vel sjølve ledningen vere litt dimensjon på, 2,5 kvadrat kansje men det er den kansje sidan der er 3,5kw.

Men som du sjølv seier, det blir brukt under oppsyn, og bruken begrensar seg til den eine tingen. Det du ikkje må bli frista til er å koble på ein vanleg forgreinar og stappe inni allslags greier ;)
 
Men hvis den vanlege skøyteledningen med vanleg hunnkjønn støpsel og hankjønn komfyrplugg kun blir belasta med 3500w, er det da eit problem?
EDIT: altså at eg kun bruker induksjonsplata på konfyrkursen.

Det frister jo å sette på komfyrplugg på plata, men da har eg eit problem med lengde på ledninga. Og det er litt kjipt å modifisere den rett ut av boksen... Kan eg lage skøyteledning til komfyr med dette?  

http://www.Biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Tilbehor1/Komfyrstopsel/
http://www.Biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Stromforsyningsledning/Komfyrkabel/
 
Da må du også ha en hunn-kontakt, og jeg er usikker på om du finner det til skjøteledning men ellers ser det ok ut..
 
Bård skrev:
Da må du også ha en hunn-kontakt, og jeg er usikker på om du finner det til skjøteledning men ellers ser det ok ut..
Hunn kontakt er i den samme linken som hann.

Torvald skrev:
Men hvis den vanlege skøyteledningen med vanleg hunnkjønn støpsel og hankjønn komfyrplugg kun blir belasta med 3500w, er det da eit problem?
EDIT: altså at eg kun bruker induksjonsplata på konfyrkursen.

Men hva tror du om detta?
 
Eg ville då teke den kabelen du linka til og kobla rett i induksjonsplata i staden for den originale ledningen. Så støpselet i andre enden. då er du sikker. Du kan eventuelt med relativt god samvittigheit bruke ein 2,5 kvadrat gummikabel (tilsvarande vanleg skøyteledning) i stadenfor då 4 kvadrat er meir enn du eigentleg treng.
 
Torvald skrev:
Men hvis den vanlege skøyteledningen med vanleg hunnkjønn støpsel og hankjønn komfyrplugg kun blir belasta med 3500w, er det da eit problem?
EDIT: altså at eg kun bruker induksjonsplata på konfyrkursen.

Det frister jo å sette på komfyrplugg på plata, men da har eg eit problem med lengde på ledninga. Og det er litt kjipt å modifisere den rett ut av boksen... Kan eg lage skøyteledning til komfyr med dette? 

http://www.Biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Tilbehor1/Komfyrstopsel/
http://www.Biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Stromforsyningsledning/Komfyrkabel/

Det du kan gjøre er å skru fast hunn kontakten til en plankebeta, for så å koble  en passende skjøteledning til hann kontaken. Som du da benytter til komfyruttaket. Kobler så en hann kontak til induksjonsplata.
 
Ho-kontakten er som FrodeNor påpeikar ein påveggskontakt. Altså må den skruast fast i noko for at den ikkje skal vere open på baksida. Om du først skal skru den fast og har plass til det ville eg ha lagt opp ein 4kvadrat PR (installasjonskabel) og kobla den permanent til i den eksisterande komfyrkontakten.
Men det er eigentleg eletrikarjobb, og på eit opent forum kan det vere på sin plass å advare mot å gjere slikt sjølv.

Å opne induksjonsplata for å bytte til ein lenger ledning burde vere uproblematisk.
Det går og an å lodde på ein skøytekabel, med dobbel krympestrømpe over loddingane på kvar ledning pluss ei eller to krympestrømper over alle tre ledningane. Då kan du bruke tilsvarande tjukkelse som originalledningen til å sjøyte med..
 
Protto sitt forslag må jo være det greieste...
1. Det er det rimelegeste
2. Det er det enkleste
3. Det er Lovlig
4. Trenger du en "vanlig" stikkontakt på plata sener er det enkelt å bare bytte den. Da har du fortsatt lengere ledning på plata, og slipper å lete frem en skjøtekabel.
Å bytte ledning på plata burde ta max 10 minutter.
 
Albech skrev:
Du må ha 4kvadrats ledning helt inn til elementet. Du kan ikke legge 2,5 kvadrat på 20 amp kurs.  :biersmile:
Med en stikkontakt og løs ledning kan du faktisk det!
Sjekk kvadratet på ledningen til PC'n din f.eks, og den passer jo i stikkontakter med 16A sikringer, og det er godkjent... :)
 
Ja, men der sitter det en omformer. Kan godt være du har rett, men jeg tror det er noe spesielt med 20 amp, det er derfor det er et spesielt støpsel. :biersmile:
 
Albech skrev:
Du må ha 4kvadrats ledning helt inn til elementet. Du kan ikke legge 2,5 kvadrat på 20 amp kurs.  :biersmile:

Det er heilt andre krav på apparater og skøyteledningar enn det som gjeld kabel forlagt som fast installasjon i isolert vegg. 2,5 er (meir enn) tilstrekkeleg.
 
Albech skrev:
Ja, men der sitter det en omformer. Kan godt være du har rett, men jeg tror det er noe spesielt med 20 amp, det er derfor det er et spesielt støpsel. :biersmile:
Jeg betviler at du har 4 kvadrat kabel på den løse ledningen til komfyren din også....
Et apparat med løs ledning har som regel ikke større kvadrat på ledningen enn apparatet nødvendigvis trekker, og det er godkjent for.
En fast innstalasjon stiller krav anndeledes pga kabel-lengde, kabel i rør/vegg, utnyttelsesgrad osv-osv.
Som protto sier er dette to vidt forskjellige beregninger og regler.
Du har ikkelov å skifte/montere fast montert kabel selv, men en skjøtekabel, eller utstyr montert med stikkontakt har du delvis lov å montere/reparer selv.
Utstyr med stikkontakt går under reglene for midlertidig anlegg, og er ikke godkjent for kontinuerlig drift/fast montering.
 
Tilbake
Topp