Når du vil, men de fleste tilsetter den på slutten, ca 15min før kokeslutt.På slutten? Fra start av? Når man vil?
Skal brygge noe som ligner på 7 Fjell sin fantastiske Lyderhorn.. men jeg lurte på når skal man tilsette syrupen under kokingen? På slutten? Fra start av? Når man vil?
Da har Lervig ved Mike gitt meg oppskrift på Fat Earl. Utrolig god service!Enkel som jeg er kunne jeg også tenke med Fat Earl oppskrift fra Lervig i samme slengen.
Flott! Legg den inn i Brewers Friend for omskalering. Legger du ut oppskriften?Da har Lervig ved Mike gitt meg oppskrift på Fat Earl. Utrolig god service!
Men er der noen eksperter på oppskriftsskalering her inne? Skal redusere fra ca 116 Hektoliter til rundt om 25! Hehe
Sender PM med e-post adresse, skal jeg legge den ut på forumet?Siden jeg aldri har satt mine ben i Brewers Friend, kan jeg kanskje gi den oppgaven til deg?
I såfall si i fra hvor jeg kan sende oppskriften fra Mike.
Takk for oppskriften.Ja, bare å få den ut Jeg spurte om jeg kunne videre dele, fikk ikke noe svar, intet nytt er godt nytt!
Regner med han ikke ville gitt den til meg om ikke deling var helt ok.
Wow! Har du bryggeri for 25 hektoliter??? [emoji6]Da har Lervig ved Mike gitt meg oppskrift på Fat Earl. Utrolig god service!
Men er der noen eksperter på oppskriftsskalering her inne? Skal redusere fra ca 116 Hektoliter til rundt om 25! Hehe
Den så jeg ikke , får vel skalere opp skjermen eller bytte brillerWow! Har du bryggeri for 25 hektoliter??? [emoji6]