Weholt skrev:FrodeNor skrev:Weholt skrev:Bjarte H skrev:Det ser ut til at du får 1/2"-3/8" NPT og 3/8"-1/4" NPT overganger i rustfritt til under 3$ stykket inkludert internasjonal frakt på ebay
Edit: dobbeltsjekk selv eller med feks. Protto først
Har vært i kontakt med selger, svarte kjapt, og han sier de har 1/2" NPT x 1/4" NPT som burde funke like greit. Stemmer det? At gjengene på 1/2" NPT er kompatible med "norske" rørgjenger?
Det bør gå bra. Les protto siste innlegg i denne tråden
Fikk beskjed fra TESS at de har slike på lager her i byen og skulle ha ca 68,- ink mva. Da er det knapt noen vits å rote med ebay lenger.
Har jeg ikke tenkt over engang, så beklager så mye. Har bare kjøpt inn deler og skrudd de sammen, jeg, uten tanke på hva som er BSP og NPT, uten problemer. Men det kan jo forklare at proben ikke lot seg skru så langt inn som jeg kanskje kunne ha ønska, men holdt fint tett med litt gjengeteip. Men resten av koblingene har vært 1/2", så der er det vel det samme hva man velger.Bjarte H skrev:olavgn skrev:
Er ikke den BSP/BSP mens man ønsker NPT/NPT eller 1/2"BSP / 1/4"NPT?
christoph skrev:Hey.
Hva tenker dere om denne?
http://www.dealextreme.com/p/e5en-y...-controller-thermostat-ac-220v-101146?item=4
daje skrev:"Excellent and convenient multifunction device for controlling temperature between -10'C~55'C"
-Det blir vel litt knapt
andersreve skrev:Hvordan er det med denne sensoren, kan den brukes i t-kopling i vørterstrømmen? Hva er betegnelsen på slike sensorer som definerer om de kan brukes med væske eller ikke?