kran til speidel

jank

 
Jeg har problemer med kranen til speidelen, den hvite plastikk-dingsen vris sammen med hendelen og fører til ujevn stråle.. synes å huske at jeg leste om noen som hadde byttet ut kranen, noen som vet hvor man kan kjøpe slikt?
 
Hadde samme problemet, men Biltema er din venn :skitbra:
 

Vedlegg

  • IMG_0069.JPG
    IMG_0069.JPG
    2,5 MB · Sett: 606
Regner med at det er 1" i så fall er artikkelnr. for kuleventil 25-4334   Skjøtenippel 26-5123   reduksjonsnippel  26-5136    Slangenippel 25-4365(?)

Det er mange muligheter mht. dim. så der får du velge. Prøv hjemmesidene  biltema.com

Lykke til funke topp
 
jank skrev:
Jeg har problemer med kranen til speidelen, den hvite plastikk-dingsen vris sammen med hendelen og fører til ujevn stråle.. synes å huske at jeg leste om noen som hadde byttet ut kranen, noen som vet hvor man kan kjøpe slikt?

Jeg - og sønnen min i Bergen - hadde begge akkurat samme problem med våre 50-litere - fikk nye kraner av Petit - siden har det funket.
Synes det er for dårlig å måtte kjøpe ny kran selv når man betaler  20K+ for en  Speidel.
 
Runeska skrev:
Regner med at det er 1" i så fall er artikkelnr. for kuleventil 25-4334  Skjøtenippel 26-5123  reduksjonsnippel  26-5136    Slangenippel 25-4365(?)

Det er mange muligheter mht. dim. så der får du velge. Prøv hjemmesidene  Biltema.com

Lykke til funke topp

Det er 3/4 " ikke 1" ( ND 20 ikke ND 25 )
 
Tilbake
Topp