OK, en ekstra dag, men nå er de lagt til. Takk for bidrag, @Eramik
Kommersielle oppskrifter (fra bryggeriene) var der fra før. Mye gull i denne, men den er nokså umulig å pløye igjennom...
OK, en ekstra dag, men nå er de lagt til. Takk for bidrag, @Eramik
Kommersielle oppskrifter (fra bryggeriene) var der fra før. Mye gull i denne, men den er nokså umulig å pløye igjennom...
Mini-håndboka til Finn var der også . Men en god tråd tåler å nevnes flere ganger.
Ikke at det er veldig viktig, men jeg ville heller plasser disse under oppskrifter og ølstiler.
Diskusjonstråd: Saison ala Glazen Toren Saison d'Erpe-Mere
Diskusjonstråd: Brygge NEIPA for første gang, noe spesielt en må gjøre? (Nyttige tips i tråd)
Diskusjonstråd: Engelsk golden ale-erfaringer
Diskusjonstråd: Altbier
Jeg har oppdatert første post. Jeg har også begynt på en prosjekt, jeg er veldig usikker på om jeg kommer til å gjennomføre.
Jeg har lagt inn noen tråder for diskusjon av ølstiler, her har jeg slått sammen tråder med samme tema. (Jeg er redd flere har fått varsel , dersom jeg fortsetter skal jeg forsøke å huske å slå av dette). Er det andre enn meg som ser nytte i å samle tråder med samme tema? Noen ganger sklir diskusjonene ut her og det kan være vanskelig å finne igjen informasjon. Jeg synes det er enklere om jeg vet det større sjanse for å finne igjen informasjonen i en hovedtråd.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.