Holmentoppen
Norbrygg-medlem
10?Driver å korrekturleser dommerskjemaer. Noen som kan hjelpe meg med hvor mange poeng dette er?
Vis vedlegget 61843
10?Driver å korrekturleser dommerskjemaer. Noen som kan hjelpe meg med hvor mange poeng dette er?
Vis vedlegget 61843
7. Da stemmer summen. Men har forespurt en bekreftelse på dette.
Jeg synes det ser ut som 10, og klarer ikke helt å få det til å bli et 7-tall. At 7 stemmer med summen høres mer ut som en regnefeil fra dommerens side7. Da stemmer summen. Men har forespurt en bekreftelse på dette.
Dommerne sitter med åtte øl foran seg; og de foretrekker og ha ett skjema per øl. Åtte iPads per dommer, som også bør være fuktsikre i tilfelle flaskebomber, blir nok noe dyrt. Men jeg skulle gjerne sett at dette kunne bli enklere.Hadde det ikke vært enklere med disse skjemaene elektronisk på en pad fks.? Slippe å skanne, lett å send rundt, tekst og tall burde kunne bli lesbart også
Derfor har jeg spurt om bekreftelse. Grunnen til at jeg postet det over var egentlig ikke for å få hjelp; men å håpe at så mange dommere som mulig ser det og for dem det gjelder; forbedrer seg til neste dømming ;-)Jeg synes det ser ut som 10, og klarer ikke helt å få det til å bli et 7-tall. At 7 stemmer med summen høres mer ut som en regnefeil fra dommerens side
Blir det drukket mye på disse dømmingene ? .Derfor har jeg spurt om bekreftelse. Grunnen til at jeg postet det over var egentlig ikke for å få hjelp; men å håpe at så mange dommere som mulig ser det og for dem det gjelder; forbedrer seg til neste dømming ;-)
Det kan stemme med 7 skrevet med babylonsk nummersystem:Driver å korrekturleser dommerskjemaer. Noen som kan hjelpe meg med hvor mange poeng dette er?
Vis vedlegget 61843
Den viktigste - om enn ikke eneste - forskjellen mellom leger og norbryggdommere er vel lønnsnivået?Det kan stemme med 7 skrevet med babylonsk nummersystem:
Vis vedlegget 61847
Var resten av dommerskjemaet på akkadisk eller sumerisk?
(For de som ikke har sett min håndskrift: Dette innlegget kan best beskrives som "å kaste stein i glasshus".)
Det er såpass bra betalt å være dommerDen viktigste - om enn ikke eneste - forskjellen mellom leger og norbryggdommere er vel lønnsnivået?
Og da er spørsmålet alle stiller seg.... er bildet fra den innledende eller Finalen?En innledende + en Finale i kveld
Vis vedlegget 61872
Rimelig sikker på at det er en finaleOg da er spørsmålet alle stiller seg.... er bildet fra den innledende eller Finalen?
Innledende runder er ikke ferdig ennå.Ønsket om at dommerskjema fra innledende runder bare legges ut sånn at man kan lete etter egne id-nummer, og bygge opp en viss spenning, blir ikke imøtekommet?
God landsmøtehelg RDWHAHB!Men det kan komme noe tett over helga. Mye av NM-komiteen er på landsmøtet i helga, så da skjer det ikke så mye NM-relatert.