NM 2023 - den store diskusjonstråden

Hadde det ikke vært enklere med disse skjemaene elektronisk på en pad fks.? Slippe å skanne, lett å send rundt, tekst og tall burde kunne bli lesbart også
 
Hadde det ikke vært enklere med disse skjemaene elektronisk på en pad fks.? Slippe å skanne, lett å send rundt, tekst og tall burde kunne bli lesbart også
Dommerne sitter med åtte øl foran seg; og de foretrekker og ha ett skjema per øl. Åtte iPads per dommer, som også bør være fuktsikre i tilfelle flaskebomber, blir nok noe dyrt. Men jeg skulle gjerne sett at dette kunne bli enklere.
 
Jeg synes det ser ut som 10, og klarer ikke helt å få det til å bli et 7-tall. At 7 stemmer med summen høres mer ut som en regnefeil fra dommerens side ;)
Derfor har jeg spurt om bekreftelse. Grunnen til at jeg postet det over var egentlig ikke for å få hjelp; men å håpe at så mange dommere som mulig ser det og for dem det gjelder; forbedrer seg til neste dømming ;-)
 
Det kan stemme med 7 skrevet med babylonsk nummersystem:
Vis vedlegget 61847

Var resten av dommerskjemaet på akkadisk eller sumerisk?

(For de som ikke har sett min håndskrift: Dette innlegget kan best beskrives som "å kaste stein i glasshus".)
Den viktigste - om enn ikke eneste - forskjellen mellom leger og norbryggdommere er vel lønnsnivået?
 
Sist redigert:
Ønsket om at dommerskjema fra innledende runder bare legges ut sånn at man kan lete etter egne id-nummer, og bygge opp en viss spenning, blir ikke imøtekommet?
 
Tilbake
Topp