erikraude
Norbrygg-medlem
Målt i liter?Urutinert postbud?
Hvor mye øl er det plass til i den postkassa?
Målt i liter?Urutinert postbud?
Hvor mye øl er det plass til i den postkassa?
Ta det med ro. Med en liten kran i hullet under postkassa så fyller @Finn Berger på nye bjørnunger i god tid før levering... men hvordan i himmelens navn skal vi da få levert øl i postkassa di når du har satt hengelås på den? Må vi da åpne flaskene og helle ølet gjennom sprekken... ????
... tror ikke postkasse er godkjent innleverings-emballasje. Da må den eventuelt pakkes inn i barne-bleier...Hvor mye øl er det plass til i den postkassa?
Norgespakke skal leveres på hentested, mener jeg. Trodde det eneste produktet Posten solgte til private for levering i postkasse var brev uten sporing, som riktignok kan være ganske store esker. Bedrifter kan også sende pakke-i-postkasse med sporing.Det er da vel mulig for avsenderne å sikre at pakka blir levert på avhentingssted? Det er i alle fall det vi ber om.
Trist som faen... men jeg støtter både deg og prosessenhehe - det var mye humoer å få ut av det der. Men det blir jo fort litt trist med stjålne pakker, eller øl som fryser - eller for vår egen del, annen post som blir most av pakker som blir pressa ned i kassa.
Det er da vel mulig for avsenderne å sikre at pakka blir levert på avhentingssted? Det er i alle fall det vi ber om.
Den billigste Norgespakken kan leveres i postkasse om den får plass.Norgespakke skal leveres på hentested, mener jeg.
Eller halvliters flaskerMålt i liter?
Aha. Det forklarer jo dette.Den billigste Norgespakken kan leveres i postkasse om den får plass.
Og hengelås etter oppfordring fra mottager... tror ikke postkasse er godkjent innleverings-emballasje. Da må den eventuelt pakkes inn i barne-bleier...
Da blir det diskvalifisert.Hva skjer om man har meldt på et øl som ikke blir innlevert? Ingen ting?
Øl som blir levert i Oslo vil bli lasta inn i en bil og transportert opp til Finn. Der blir det sortert og sendt videre til dømmesteder. Det ble vel sagt at det ikke er krav til bleieforpakning da. Flaska må merkes med deltakernummer.Jeg spurte tidligere, men fikk vel litt for ullne svar for at en enkel sjel som forstår det.
Øl kan innleveres i Oslo den 14. Disse blir vel videresendt til ulike bedømmelsesteder. Jeg antar at det er en hvis fellestransport/forsendelse derifra. Hva er pakkekrav/pakkeønske på det innleverte ølet? Er det fortsatt forstadiet til "up 'n' go" som gjelder?
Hvordan skal det merkes? Flaskemerket et jo ikke synlig på utsiden av emballasjen.
Norbrygg har dessverre ikke ressurser til å leie inn folk som kunne tatt seg av denslags på behørig måte. (Sjamaner og/eller folk som er gode med balltrær.) Så vi nøyer oss med å notere navn og adresse.Hva skjer om man har meldt på et øl som ikke blir innlevert? Ingen ting?
JA