Ny nettside

Godt poeng. Treet kan ikke få et nytt nivå, men det er mulig å legge til en 'gren' med artikler fra aviser og tidsskrifter. Fortsett å komme med forbedringsforslag, nå er jeg varmet opp til å ta meg av både det ene og det andre. :)
 
Nytt nivå trengs nok ikke, men heller en fordeling innenfor der de er. "Norbrygg i media", "Konkurranser"... Nå ser jeg faktisk at endel artikler har forsvunnet, du har allerede flyttet endel? :)
 
neslekkim skrev:
Nytt nivå trengs nok ikke, men heller en fordeling innenfor der de er. "Norbrygg i media", "Konkurranser"... Nå ser jeg faktisk at endel artikler har forsvunnet, du har allerede flyttet endel? :)

Riktig, nå er det en undermeny ved navn "Brygging i media" som inneholder disse artikler.
 
Men humlebladene som henger øverst på forsiden, er det egentlig humleblader? selve humlekonglen ser rett ut, men bladene? :jaha:

Forøvrig: Meget godt jobbet, Ed! :ilike:
 
Huff, banneret ble laget flere uker før den diskusjonen. Måtte bare ha noe for å fylle det og fant noe som glinser. Håper jeg blir tilgitt ;)
[/quote]
Eduard skrev:
Takk for komplimentene! Det har gått en del timer i å mekke ny side, men følte det var litt på tide, samtidig som programvaren bak nettsiden trengte en oppgradering.

frode_skarstein skrev:
Nå er det bare å lene seg tilbake og følge med når diskusjonen om Speidelen har fått for stor plass i banneret... ;)

Huff, banneret ble laget flere uker før den diskusjonen. Måtte bare ha noe for å fylle det og fant noe som glinser. Håper jeg blir tilgitt ;)

Har jobbet en del med den nye strukturen. Her og der vil det være plass til mer info, men det skal for det meste være ok. Hvis det skulle være bilder eller lignende som mangler, eller linker som ikke fungerer, gjerne si ifra. Da kan vi gjøre noe med saken.
hehehehehe... fantastisk :) snakk om å helle bensin på bålet.... Helt enig, på tide med ny speidel vs. ikke speidel spør du meg ;)

Slenger meg på jeg også: Artig med oppgradering av sidene. Meget godt jobbet. Artig med et nettsted der virkelig brukerne kan være med på å forme forslag til endringer osv..  :amen:
Så her kommer mitt forslag til endring.. sleng på en glinsende europris-kjølebag og plasser den ved siden av den gjæringstanken eller hva det er for noe..  :ilike:
 
Gahr skrev:
Bladene på forsiden likner mer på alm...

Stusset litt over det selv, men må medgi at en del av template'n til nettsiden eksisterte fra før, og dette gjelder altså akkurat denne humlesaken. Men dersom noen har et (grafisk-teknisk) godt egnet bilde som kan brukes i stedet, så tar jeg det imot med takk. ;)
 
Jeg håper dere har sørget for at alle lenker inn til Norbrygg sine sider fortsatt fungerer? Eller har dere byttet adresse på noen av sidene?
 
Siden er nå blitt optimalisert for Search Engine Friendly adresser. I utgangspunktet så bør de gamle lenkene fremdeles fungere, men det virker som om noen av dem ikke gjør dette lenger.

Hvis dette skulle oppstå, så kan dette gjerne meldes ifra om til meg, så kan jeg oppdatere de lenkene det gjelder. Dette gjelder vel mest linker fra forumet til nettsiden, mens linker innenfor nettsiden selv burde vært oppdatert automatisk.
 
Eduard skrev:
Hvis dette skulle oppstå, så kan dette gjerne meldes ifra om til meg, så kan jeg oppdatere de lenkene det gjelder. Dette gjelder vel mest linker fra forumet til nettsiden, mens linker innenfor nettsiden selv burde vært oppdatert automatisk.

Jeg får da håpe at det er noen utenfor Norbrygg som har lenket til en del av den gode informasjonen som finnes her :)
 
Det er en ting jeg sliter med her på forumet..

Når jeg skriver innlegg så går det veldig greit helt til jeg har brukt opp hovedruten. Men når den er brukt opp så forsvinner markøren ned under "vinduet"  Jeg klarer da ikke lenger å se hva jeg skriver. Hva gjør jeg galt?

Det er vel ikke meningen å skrive innlegget i et annen program for så å bruke "klipp ut og lim inn" ?
 
Jeg har merket det bare når jeg har brukt IE mener jeg, med Google Chrome så fungerer det fint.
Et bonus i Google Chrome er at du har en dings nederst i høyre hjørne av tekstfeltet, der kan du dra ut boksen så den blir større...
 
Ramsvatn skrev:
Det er en ting jeg sliter med her på forumet..

Når jeg skriver innlegg så går det veldig greit helt til jeg har brukt opp hovedruten. Men når den er brukt opp så forsvinner markøren ned under "vinduet"  Jeg klarer da ikke lenger å se hva jeg skriver. Hva gjør jeg galt?

Det er vel ikke meningen å skrive innlegget i et annen program for så å bruke "klipp ut og lim inn" ?

Hvilken nettleser bruker du?
Jeg opplever dette på iPhone, men ikke i Firefox.
 
EDIT
Dette skjer med MS Internet Explorer

Dette var et problem med den gamle nettsiden, ser ut til å fungere greit med denne nye  :skitbra:
 
Tilbake
Topp