1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Ny nettside

En tråd i 'Styret informerer' startet av Eduard, 12 Jan 2011.

1. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Godt poeng. Treet kan ikke få et nytt nivå, men det er mulig å legge til en 'gren' med artikler fra aviser og tidsskrifter. Fortsett å komme med forbedringsforslag, nå er jeg varmet opp til å ta meg av både det ene og det andre. :)

2. neslekkim

neslekkim
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Nytt nivå trengs nok ikke, men heller en fordeling innenfor der de er. "Norbrygg i media", "Konkurranser"... Nå ser jeg faktisk at endel artikler har forsvunnet, du har allerede flyttet endel? :)

3. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Riktig, nå er det en undermeny ved navn "Brygging i media" som inneholder disse artikler.

4. neslekkim

neslekkim
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

se her ja, utrolig :)

5. Gahr

Gahr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Men humlebladene som henger øverst på forsiden, er det egentlig humleblader? selve humlekonglen ser rett ut, men bladene? :jaha:

Forøvrig: Meget godt jobbet, Ed! :ilike:

6. Rune GE

Rune GE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hmmm..

Vedlagte filer:

• Humle.jpg
      Humle.jpg
      Filstørrelse:
      21,9 KB
      Visninger:
      252
  7. Gahr

Gahr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Bladene på forsiden likner mer på alm...

8. frode_skarstein

frode_skarstein
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Har dere aldri smakt Eduards Elm-infused Ale? ;)

9. Kyrre D K

Kyrre D K
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Huff, banneret ble laget flere uker før den diskusjonen. Måtte bare ha noe for å fylle det og fant noe som glinser. Håper jeg blir tilgitt ;)
    [/quote]
    hehehehehe... fantastisk :) snakk om å helle bensin på bålet.... Helt enig, på tide med ny speidel vs. ikke speidel spør du meg ;)

Slenger meg på jeg også: Artig med oppgradering av sidene. Meget godt jobbet. Artig med et nettsted der virkelig brukerne kan være med på å forme forslag til endringer osv..  :amen:
    Så her kommer mitt forslag til endring.. sleng på en glinsende europris-kjølebag og plasser den ved siden av den gjæringstanken eller hva det er for noe..  :ilike:

10. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Stusset litt over det selv, men må medgi at en del av template'n til nettsiden eksisterte fra før, og dette gjelder altså akkurat denne humlesaken. Men dersom noen har et (grafisk-teknisk) godt egnet bilde som kan brukes i stedet, så tar jeg det imot med takk. ;)

11. Kyrre D K

Kyrre D K
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Og hvis noen lurte.. mitt forrige innlegg var selvfølgelig ment som et humoristisk innlegg..  :)

12. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Jeg håper dere har sørget for at alle lenker inn til Norbrygg sine sider fortsatt fungerer? Eller har dere byttet adresse på noen av sidene?

13. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Siden er nå blitt optimalisert for Search Engine Friendly adresser. I utgangspunktet så bør de gamle lenkene fremdeles fungere, men det virker som om noen av dem ikke gjør dette lenger.

Hvis dette skulle oppstå, så kan dette gjerne meldes ifra om til meg, så kan jeg oppdatere de lenkene det gjelder. Dette gjelder vel mest linker fra forumet til nettsiden, mens linker innenfor nettsiden selv burde vært oppdatert automatisk.

14. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Jeg får da håpe at det er noen utenfor Norbrygg som har lenket til en del av den gode informasjonen som finnes her :)

15. Ramsvatn

Ramsvatn
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det er en ting jeg sliter med her på forumet..

Når jeg skriver innlegg så går det veldig greit helt til jeg har brukt opp hovedruten. Men når den er brukt opp så forsvinner markøren ned under "vinduet"  Jeg klarer da ikke lenger å se hva jeg skriver. Hva gjør jeg galt?

Det er vel ikke meningen å skrive innlegget i et annen program for så å bruke "klipp ut og lim inn" ?

16. neslekkim

neslekkim
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg har merket det bare når jeg har brukt IE mener jeg, med Google Chrome så fungerer det fint.
    Et bonus i Google Chrome er at du har en dings nederst i høyre hjørne av tekstfeltet, der kan du dra ut boksen så den blir større...

17. Lars

Lars
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hvilken nettleser bruker du?
    Jeg opplever dette på iPhone, men ikke i Firefox.

18. oeng

oeng
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

EDIT
    Dette skjer med MS Internet Explorer

Dette var et problem med den gamle nettsiden, ser ut til å fungere greit med denne nye  :skitbra:

19. Ramsvatn

Ramsvatn
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Takker for hjelpa..  Jeg prøvde med firefox som jeg har instalert på PCen..  da funka det fint  :skitbra:

Del denne siden