Nytt bryggeri

Hei gutter.
Nå er det hugget og pigget, 100m3 masse fjernet, og et bryggeri reiser seg.
I morgen legges lektene på taket, (sløyfene er lagt ) samt asfaltplater på veggene.
John, vi må ta en laaaaang prat ang. automatikken. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Har du hatt kranselag enda ? , må nok ta en tur og se nærmere på dette  ;D ;D..
Skal ta med en hundrings også... , har akkurat fått lommepenger he he  :biersmile: :biersmile:
 
Hei gutta.
Driver og paneler, ser ut til at dette blir bra. Dere er hjertelig velkommen til å ta en titt. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Panelt, beiset og isolert. takstein på plass, så nå får jeg begynne inne. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Da er absolutt alt ferdig utvendig. Mye er gjort innvendig, driver og trekker kabler. Kontrollboks er i hus,
har fått en del hjelp av John og Knut-Erik for å bestemme utstyr, de har jo peiling på duppeditter og
automatikk.
Har brygget 50 liter sommerøl for siste gang i de gamle lokalene, det skal bli deilig med bedre plass.
 
Dette høres knallbra ut, må komme innom en gang og se hvordan du har gjort ting.
Både med tanke på utstyr og sjølve bryggerhuset, kanskje jeg kan få noen ideer...
 
Lyst til å ta en titt jeg også :sikle Er du hjemme i morgen (lørdag)
 
Jeg er hjemme Helge, ring en halv time før du komme, kan hende jeg lufter hunder. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Kabler til alle punkter er trukket, i morgen setter jeg opp styringsskapet, det drar seg til gutta.
Spikerslag er montert, så nå er det snart klart for MDF-plater. Avløp i vegg monteres i morgen. :biersmile: :biersmile: :biersmile:
 
Etter og lest dette flere ganger, altså tråden lurer jeg på hvor bildene er ? :D. Høres veldig spennende ut.
 
Tilbake
Topp