alle moralprekende mennesker, alle ved mangel sunn fornuft ville av simpelmindedness fortsatt med å riste bøtter.. eller ikke. who knows.
Men takker for påminnelsen om dette igjentatte ganger i flere tråder i forumet.
jeg er verkstedsutdannet, også vært gjennom kjemi og prosessfag og har håndtert på det største 60-100kg flasker med oksygen / acetylen, bare for å nevne noe som er hakket mer enn hva vi prater om.. 2-5kg, og disse flaskene fikk relativt røff behandling mtp transportere de rundt lokaler ved å snurre de på kant. tåler mer, vil påstå at dess større en tank er dess tryggere er det.
faktisk pga størrelsen vil den som håndterer dem ofte være mer forsiktig med mindre personen er en idiot.
jeg tenkte det i lengden ville vært billigere, enkelt og greit. og jeg ønsker meg regulator som viser hovedtrykket 10-150bar før en reduksjonsregulator / ventil på 0,1-10bar. enklere å følge med flaska si
minner nok engang på de som vil bekymre seg om å ha disse stoffene i hus, det er lurt dere sier ifra og påminner, men minn de som trenger det på det, spørsmålet mitt angikk ikke håndtering.
og jeg bruker nok min lille flaske til den blir tom, holder den så lenge er det jo ikke akkurat en bekymring