nordal skrev:Har vi en estimert levering til Oslo? Hvordan ordnes betaling?
--
Kristian
Hei! Ja, jeg har fått en foreløpig mld om at kassene til Oslo er klare innen utgangen av måneden. Kommer tilbake til dato! Betaling: Du får tilsendt faktura!
nordal skrev:Har vi en estimert levering til Oslo? Hvordan ordnes betaling?
--
Kristian
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Så bra Tim! Gol fikk første levering - hele 4 kasser! Oslo må nok vente noen dager til, men har fått mld fra bedriften som produserer at det forventes at alle ca 100 Oslokasser er klare innen utgangen av januar. Kommer tilbake med leveringsdato!
Ohenrikh: Jeg har tegnet kassene (etter en skisse jeg fant på nett), men synes ikke det er riktig at hverken jeg eller andre publiserer målene (i første omgang om ikke annet)!.. Dette av hensyn til attføringsbedriften som i praksis har sagt ja til å produsere bortimot til kostpris.. Kan du ikke heller legge inn en bestilling til neste leveranse?![]()
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Gladmelding: Oslokassene er klare!
Til alle dere som har bestilt kasser i Oslo: Vi trenger at en av dere melder dere frivillig til å ta i mot kasser for hele gjengen. En som har litt plass i garasjen? Eller på et lagerrom på jobb? Attføringsbedriften kan IKKE levere kassene til hver og en av dere, men ønsker EN adresse å forholde seg til - på valgfri dag i neste uke. Så kan alle dere andre hente kassene der, for eksempel samme kveld/kvelden etter.
Hvem melder seg frivillig? Håper å høre fra dere hurtig!
nordal skrev:Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Gladmelding: Oslokassene er klare!
Til alle dere som har bestilt kasser i Oslo: Vi trenger at en av dere melder dere frivillig til å ta i mot kasser for hele gjengen. En som har litt plass i garasjen? Eller på et lagerrom på jobb? Attføringsbedriften kan IKKE levere kassene til hver og en av dere, men ønsker EN adresse å forholde seg til - på valgfri dag i neste uke. Så kan alle dere andre hente kassene der, for eksempel samme kveld/kvelden etter.
PM Sendt.
Tar imot ølkassene og setter de i garasjen. Dere andre må hente de snarest, siden jeg foretrekker å ha en bil i den - og ikke ølkasser![]()
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:nordal skrev:Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Gladmelding: Oslokassene er klare!
PM Sendt.
Tar imot ølkassene og setter de i garasjen. Dere andre må hente de snarest, siden jeg foretrekker å ha en bil i den - og ikke ølkasser![]()
Så bra! Kassene blir levert mandag, du får en telefon fra sjåførene/attføringsbedriften tidlig på dagen. Dere andre: Vær snille/flinke å hent kassene deres så hurtig som mulig! Du kan vel publisere adressen din selv slik at alle finner frem? Faktura får dere pr post.![]()
Dennis skrev:Jeg har ikke fått bekreftelsesmail... Skulle vi få det?
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Dennis skrev:Jeg har ikke fått bekreftelsesmail... Skulle vi få det?
Hei! Har sendt deg mail nå! Beklager om du ikke har fått svar tidligere (tror jeg har svart de fleste..), men du er med!
nordal skrev:Håper Thomas kom seg helskinnet til Skøyen...
Kjekt å vite at sekken din er dimensjonert for å bære 60 Nøgne Ø. Kan være praktisk i knipe.
HenningPP skrev:Har fått ordnet med kompis med bil - og er der ca presis 21.00 i aften for å hente mine 10 kasser. Dagens snøforhold tatt i betraktning blir det sikkert greit å få frigjort garasjen...
Ennå ikke mottatt faktura - jeg får hentet likevel, håper jeg?