dagwayne skrev:Er interessert, men avventer pris først
+1
dagwayne skrev:Er interessert, men avventer pris først
Brynsj skrev:Jeg kunne også tenkt meg noen kasser, for å få ryddet opp i flaskekaoset i kjelleren. Vet jeg er for lat til å snekre dem selv
Hvordan er det med avstanden mellom bordene? Blir det plass til pølsefingre, eller er det mulig å få frest ut håndgrep?
Studentbrygg skrev:Passer Bryggselv sine 0,5 Patentflasker inn i disse kassene ?: ) De er ca 26,5-27 cm
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Her kommer endelig bilder av kassene som de endelig ble utformet. Kan også leveres beiset i antikkgrå. Kassene er 100% iht hva jeg har ønsket meg - er meget fornøyd! Og tro meg - jeg har jobbet hardt med priser/betingelser... Kommer tilbake med mer info om priser/frakt/bestilling etc i løpet av ettermiddag/kveld.
:angel:
Hans_K_S skrev:Siden jeg bor litt vel langt unna blir frakten for dyr for meg, med mindre det går ann å få de i "flatpakke" som var nevnt. Da kan jeg godt være interessert i et par stykker
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Her kommer endelig bilder av kassene som de endelig ble utformet. Kan også leveres beiset i antikkgrå. Kassene er 100% iht hva jeg har ønsket meg - er meget fornøyd! Og tro meg - jeg har jobbet hardt med priser/betingelser... Kommer tilbake med mer info om priser/frakt/bestilling etc i løpet av ettermiddag/kveld.
Prisen pr kasse har jeg fått ned til 150,-/stk. Den kan leveres både satt sammen, samt flatpakket (med en pose med skruer). Den kan også leveres ferdig antikkbeiset. Prisen for ferdig beiset kasse er 200,-.
Frakt: Jo flere som bestiller med levering i Oslo - dess billigere pr kasse. Bedriften som produserer kjører selv alle kassene til Oslo, og skal ha 1500,- pr tur. Betyr at klarer vi bestilling på 100 kasser blir frakten pr kasse 15,-. Hvilket er MEGET rimelig.
Hallingdal/Gjøvik/Raufoss: Her kan jeg ta med kasser selv, kjører ofte denne veien. Fraktpris er 1-2 flasker av DITT brygg! Valdres: Kassene kan selvsagt også hentes i Valdres for dem som ønsker dette.
Bestilling: Alle bestillinger sendes meg på mail, stig@bufar.no. Jeg oppdaterer sidene her inne på antall i bestilling slik at alle "har kontroll". Legg også gjerne igjen en sitat under denne meldingen på at du har bestilt - for entusiasmens skyld! Som sagt: Jo flere vi er/jo flere kasser som blir bestilt - dess enklere blir det å holde prisen lav også i fremtiden. Husk at bedriften startet på trehundre/kasse.. Da gleder jeg meg til å ta i mot bestillinger, slik at vi kanskje klarer første levering i Oslo allerede i januar? :skitbra:
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Her kommer endelig bilder av kassene som de endelig ble utformet. Kan også leveres beiset i antikkgrå. Kassene er 100% iht hva jeg har ønsket meg - er meget fornøyd! Og tro meg - jeg har jobbet hardt med priser/betingelser... Kommer tilbake med mer info om priser/frakt/bestilling etc i løpet av ettermiddag/kveld.
Prisen pr kasse har jeg fått ned til 150,-/stk. Den kan leveres både satt sammen, samt flatpakket (med en pose med skruer). Den kan også leveres ferdig antikkbeiset. Prisen for ferdig beiset kasse er 200,-.
Frakt: Jo flere som bestiller med levering i Oslo - dess billigere pr kasse. Bedriften som produserer kjører selv alle kassene til Oslo, og skal ha 1500,- pr tur. Betyr at klarer vi bestilling på 100 kasser blir frakten pr kasse 15,-. Hvilket er MEGET rimelig.
Hallingdal/Gjøvik/Raufoss: Her kan jeg ta med kasser selv, kjører ofte denne veien. Fraktpris er 1-2 flasker av DITT brygg! Valdres: Kassene kan selvsagt også hentes i Valdres for dem som ønsker dette.
Bestilling: Alle bestillinger sendes meg på mail, stig@bufar.no. Jeg oppdaterer sidene her inne på antall i bestilling slik at alle "har kontroll". Legg også gjerne igjen en sitat under denne meldingen på at du har bestilt - for entusiasmens skyld! Som sagt: Jo flere vi er/jo flere kasser som blir bestilt - dess enklere blir det å holde prisen lav også i fremtiden. Husk at bedriften startet på trehundre/kasse.. Da gleder jeg meg til å ta i mot bestillinger, slik at vi kanskje klarer første levering i Oslo allerede i januar? :skitbra:
Første 10 kasser er da i bestilling!
Stig - Marstein Hjemmebryggeri skrev:Legg også gjerne igjen en sitat under denne meldingen på at du har bestilt - for entusiasmens skyld!
HenningPP skrev:Høyaktuelt for meg å bestille 10 kasser til Oslo, men vil nødig sitte igjen med hele fraktomkostningen på kr 1500 alene.
Er vi flere i hovedstaden som har tenkt å bestille?