Polykarbonatrør til sikteglass

Noen som vet hvor man får fatt i klare polykarbonatrør med ytre diameter 1/2", 14mm, 15mm eller 16mm, helst i Bergensområdet, evt. på nettet? Trenger 2x 90 cm.

Tåler polykarbonat kokende vørter uten å sprekke eller avgi giftige stoffer?

Jeg tror at polykarbonat mattes ved bruk av noen vaske-/desinfeksjonsmidler. Kan være verdt å sjekke ut.

Hmm, skal ha de i HLT og kokekjelen og bruker PBW til å vaske utstyret med etter bruk. Er det evt. noe annet man kan bruke i 90 cm lengder?

Det fins 18" tommers lengder i 1/2"  i junaiten.    Kan vaskast i PBW / Oxyclean ("short soak")    Ikkje lenger enn 30 minutters "soak" for å unngå at det blir sprekkdannelse.
Men det fins sikkert å få tak i her i Bergen også.  Tidlegare var det eit firma som heitte "Rosa Plastindustri" oppe på Midttun som hadde ymse - dei heiter idag ikkje Rosa lenger men eg trur dei er på same staden.  Kan jo vera verdt eit forsøk.  Det som er problemt mange stader er at 2 stk rør på 90 cm er peanøtter og det giddar dei fleste ikkje å styra noko med - det kostar meir å få det fakturert enn det ein betaler for det. 

Først ville eg tatt stilling til om dette er noko du vil ha i kontakt med vørteren.

(fra wikipedia)

"The use of polycarbonate containers for the purpose of food storage is controversial. The basis of this controversy is their hydrolysis (degradation by water, often referred to as leaching) occurring at high temperature, releases bisphenol A"

Heile artikkelen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Polycarbonate
Akryl (plexiglass) er vel tryggare meinar eg.

Og så kan ein vel også stilla seg spørsmålet kvifor det må vera plastrør eller glasrør?  Formålet er vel å sjå kor høg væske står i eit kar ?

Ein platinaherda silikonslange kan vel også brukast til formålet skulle eg tru - den er gjennomsiktig nok til bruken.   

Den må rettnok festast både oppe og nede sidan den ikkje er pinn-stiv. Du vil kunne sjå både vatn og vørter i den.  Temperatur tåler den også (vel - bortimot 200 grader) og så kan du demontera den og vaska den om du vil… og byta den ut til ein heller låg kostnad.    Og den er næringsmiddelsikker.

katla skrev:
Og så kan ein vel også stilla seg spørsmålet kvifor det må vera plastrør eller glasrør?  Formålet er vel å sjå kor høg væske står i eit kar ?

Ein platinaherda silikonslange kan vel også brukast til formålet skulle eg tru - den er gjennomsiktig nok til bruken.   

Den må rettnok festast både oppe og nede sidan den ikkje er pinn-stiv. Du vil kunne sjå både vatn og vørter i den.  Temperatur tåler den også (vel - bortimot 200 grader) og så kan du demontera den og vaska den om du vil… og byta den ut til ein heller låg kostnad.    Og den er næringsmiddelsikker.

+1

Kan jo ha ei lita kule av tre eller anna sikkert materiale (som flyt) inni slangen for bedre å sjå veskenivået, om ikkje ein syns silikonslangen er gjennomsiktig nok.

Oddvar Demmo skrev:
Ligger røret på utsiden og blir kaldt blir nivået i det lavere enn inni tanken med varmt vann.

Silikonslangen har då den fordel at den er fleksibel slik at man kan tappa ut det som er i slangen for å få same temp som på innsida…. 

Oddvar Demmo skrev:
Ligger røret på utsiden og blir kaldt blir nivået i det lavere enn inni tanken med varmt vann.

Det hydrostatiske trykket i tanken endrer seg ikke med temperaturen, mao. den vil vise riktig nivå uansett temperatur.

Bjarte H skrev:
Oddvar Demmo skrev:

Det hydrostatiske trykket i tanken endrer seg ikke med temperaturen, mao. den vil vise riktig nivå uansett temperatur.

Det har forundret meg at det kan være forskjllige nivå på slikt og på langvater, kaldt og dermed tyngre vann synker lenger ned enn varmt og lett.

Tilbake
Topp