Så langt virker breweh-pumpen bra synes jeg. Den ligger midt i prissjiktet, er magnetisk koblet og har lavt støynivå. Bakke Brygg i Trondheim selger denne pumpen, ellers tok det 5 uker når jeg bestilte over nett
Det vet jeg ikke, du kan jo sende en e-post eller spørre på facebooksiden til butikken.
Brastad skrev:
Bjarte H skrev:
Så langt virker breweh-pumpen bra synes jeg. Den ligger midt i prissjiktet, er magnetisk koblet og har lavt støynivå. Bakke Brygg i Trondheim selger denne pumpen, ellers tok det 5 uker når jeg bestilte over nett
Kjøpte nylig denne pumpa, den funka som en drøm. Jeg sirkulerte kokende vørter også, og det tålte den fint virka det som. Det jeg klarte å tyde av den tyske brosjyra var at den kobler ut når den når en max-temperatur, og kobler inn når den er nok avkjølt. Anbefales, altså
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.