Ringnes Julebokk tilbakekalles

Reklamejippo?
Usannsynlig, og fra ABC nyheter i tillegg...
Har det ikke eksplodert under frakt eller butikklagring, tviler jeg på katastrofe i kjøleskap...
 
Kjøpte 6 flasker i år, alle 4 jeg har åpnet til nå har vært ødelagt, overkarbonert, flat, og alle med tynn kropp og metallisk følelse.. Troll i trompeten ja...
 
Jeg har fra pålitelige kilder at noe julebokk har vert ødelagt, også våre venner her på forumet har erfart det, det skulle også være svar til han som lurte på dette i store bryggerier kontra små.
 
magne1972 skrev:
Reklamejippo?
Usannsynlig, og fra ABC nyheter i tillegg...
Har det ikke eksplodert under frakt eller butikklagring, tviler jeg på katastrofe i kjøleskap...
Aftenposten kjører den samme NTB-saken, så det er nok ikke bullshit...
 
Julebokken har vært en favoritt de siste åra. Kjøpte en for noen uker siden for å sjekker årets, og den var ikke bra. Tynn og spiss, nesten litt eddik i smaken.
Stor skuffelse, men det er tydeligvis noe som har gått feil i år :noway:
 
Kudos til Ringnes for å trekke ølet tilbake. Ikke alle småbryggerier ville gjort det samme...
 
Shit happens. Det er ikke sikkert de har funnet noe i de flaskene de har testet. Eventuelle infeksjoner kan ha blitt oversett og utviklet seg i ettertid.
 
Gahr skrev:
Shit happens. Det er ikke sikkert de har funnet noe i de flaskene de har testet. Eventuelle infeksjoner kan ha blitt oversett og utviklet seg i ettertid.

Ja, men har de ikke sjekka etter at de har fått tilbakemeldinger om feil?
 
Risikoen for flaskebomber er vel uansett mindre enn på hjemmebrygg, antar jeg.

Sent from my HTC One using Tapatalk
 
Synes julebokken var tam i år.
Så det er nok en dårlig årgang.
Mine har vært helt ok, men ikke noe mer enn det.
Ingen bomber ei heller flatt øl.
 
Tilbake
Topp