Bård Mathisen
Norbrygg-medlem
Sjekker pris på basemalt. Finner billigst hos Amundsen. Noen som har annen info ?
Frakt er viktig å ta med i regnestykket. Ølbrygging tar 400,- kr i frakt for 4 sekker.Nesten dobbelt så dyr frakt hos Amundsen. 1361.- for fire sekker, mot 751.- hos Litebrygg
Ja, Ølbrygging blir billigst. Hvor mye er rabatten ? Og hvor finner jeg Norbryggkoden ? Uten koden er det 600 billigere enn Hopstore, og 100 billigere enn LitebryggFrakt er viktig å ta med i regnestykket. Ølbrygging tar 400,- kr i frakt for 4 sekker.
Men handler du for 1500,- kan du få gratis frakt på 2 sekker (tror jeg). Det finner du raskt ut selv
Med Norbrygg rabatt
Viking pils 500,- kr
Weyermann 600,- kr
Bla ned til sms tjenesterJa, Ølbrygging blir billigst. Hvor mye er rabatten ? Og hvor finner jeg Norbryggkoden ? Uten koden er det 600 billigere enn Hopstore, og 100 billigere enn Litebrygg
Hos Ølbrygging har vi 8 % rabatt på råvarer.Ja, Ølbrygging blir billigst. Hvor mye er rabatten ? Og hvor finner jeg Norbryggkoden ? Uten koden er det 600 billigere enn Hopstore, og 100 billigere enn Litebrygg
Min trofaste følgesvenn i alle mine bryggerår![]()
Grifo ølkapselmaskin selges | FINN-torget
Pent og lite brukt maskin- sies å være den beste på markedet- koster 2199 nywww.finn.no
Oppgraderte til en brukt slik korker og det var absolutt verdt det!
Det er omtrent der vi er med prisene på speidel om dagen. De som er dyrere blir ikke solgt, eller det tar laaaaang tid. Mange som har gitt seg med ølbrygginga de siste årene + en brygger som var kjempepopulær og det sannsynligvis finnes tusenvis av her på berget = lave bruktpriser.Dette så da ekstremt rimelig ut for SpeidelBraumeister 20L Plus?
![]()
Speidel Braumeister Plus 20L | FINN-torget
Speidel Braumeister Plus 20L - Komplett bryggepakke Selger min Speidel Braumeister Plus 20 liter, kjøpt i desember 2020. Dette er en premium bryggemaskin som gjør hele bryggeprosessen enkel og presis. Perfekt for hjemmebryggere som ønsker høy kvalitet og brukervennlighet. Kjølekappen rundt...www.finn.no