Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Nesten dobbelt så dyr frakt hos Amundsen. 1361.- for fire sekker, mot 751.- hos Litebrygg
Frakt er viktig å ta med i regnestykket. Ølbrygging tar 400,- kr i frakt for 4 sekker.

Men handler du for 1500,- kan du få gratis frakt på 2 sekker (tror jeg). Det finner du raskt ut selv ;)

Med Norbrygg rabatt
Viking pils 500,- kr
Weyermann 600,- kr

Frakt er viktig å ta med i regnestykket. Ølbrygging tar 400,- kr i frakt for 4 sekker.

Men handler du for 1500,- kan du få gratis frakt på 2 sekker (tror jeg). Det finner du raskt ut selv ;)

Med Norbrygg rabatt
Viking pils 500,- kr
Weyermann 600,- kr
Ja, Ølbrygging blir billigst. Hvor mye er rabatten ? Og hvor finner jeg Norbryggkoden ? Uten koden er det 600 billigere enn Hopstore, og 100 billigere enn Litebrygg

Ja, Ølbrygging blir billigst. Hvor mye er rabatten ? Og hvor finner jeg Norbryggkoden ? Uten koden er det 600 billigere enn Hopstore, og 100 billigere enn Litebrygg
Bla ned til sms tjenester

Halv pris på bytte av Wassermaxx kullsyrepatroner hos Europris kommende uke

Oppgraderte til en brukt slik korker og det var absolutt verdt det!
Min trofaste følgesvenn i alle mine bryggerår:). Gjør flaskinga til en fest!

Jeg har måttet bytte ut den bolten med håndtak som fester korkehodet til søylen. Gjengene blei slitt ut:(. Det er et litt svakt punkt. Gjengene er av messing. Nå har jeg bare en vanlig bolt og mutter, og strammer med en fastnøkkel. Funker veldig greit.

Den greide noen hundre brygg før jeg måtte bytte, da. Det holder vel ei stund for de fleste:).

Tilbake
Topp