Eg opplever tapping på fat og flasker som den minst trivelege delen av brygginga. Alt det andre er ganske interessant og moro. tapping er om ikkje eit mareritt, så i alle fall ikkje like moro. Eg tappar kvar batch på corneliusfat og 10-12 flasker. Brukar pumpehevert direkte frå gjærspannet og først i flaskene, så resten i fatet. Brukar desse kvite 30L gjærspanna med kran. Har også ei sånn klype til pumpeheverten, men den passar sjølvsagt ikkje til kanten av spannet. Kan ikkje bruka kranen då eg alltid har gjær, humle og proteinrestar til over kran-nivået. I ut-enden av pumpeheverten har eg ei sånn flaskefyllestang med ventil som opnar seg når eg trykker den mot flaskebotnen. Den der klemma til heverten passar som sagt ikkje til kanten på spannet så heverten held seg ikkje i ro der den skal. Og så hender det ikkje for sjeldan at den kjem for djupt og drar med seg guffe frå karet, og så må eg starta forfrå igjen. Har ikkje stukke om til nytt fat for å minske mulighet for forurensing og luft, men må kanskje gjera det. Men då blir vel tapping på fat litt meir styr.
TAR GJERNE I MOT TIPS FOR Å GJERA TAPPEDAGEN TRIVELEGARE.
TAR GJERNE I MOT TIPS FOR Å GJERA TAPPEDAGEN TRIVELEGARE.
Sist redigert: