Amarillo
Norbrygg-medlem
Hehe, samme sveis kanskje?Ligner nesten mer på Klæbo
Hehe, samme sveis kanskje?Ligner nesten mer på Klæbo
Jeg bruker etiketter fra Topstick med fargelaser rett på kalde fylte bokser, må bare tørke vekk kondens førstJeg har laget ølboksetiketter på termisk papir med etikettskriver (sort/hvitt) så langt (tenk fraktetikett fra postkontoret). Har funka greit. Ser OK ut på hvite bokser. Men største problemet er å få de til å sitte på kalde bokser. Limet har ikke særlig lyst til å sitte i det hele tatt.
Jeg ønsker ikke å sette etikettene på boksene først, da de gjerne blir våte av øl og/eller starsan, og da blir etikettene stygge.
Har også fargelaserskriver, som ikke er veldig vanlig. Ser at noen sliter med å få visse typer etiketter til å funke på laserskrivere.
Noen som har forslag til etiketter som funker som juling med fargelaserskriver, og som har bra lim som setter seg på kalde bokser?
Jeg bruker disse fra ebay:Jeg har laget ølboksetiketter på termisk papir med etikettskriver (sort/hvitt) så langt (tenk fraktetikett fra postkontoret). Har funka greit. Ser OK ut på hvite bokser. Men største problemet er å få de til å sitte på kalde bokser. Limet har ikke særlig lyst til å sitte i det hele tatt.
Jeg ønsker ikke å sette etikettene på boksene først, da de gjerne blir våte av øl og/eller starsan, og da blir etikettene stygge.
Har også fargelaserskriver, som ikke er veldig vanlig. Ser at noen sliter med å få visse typer etiketter til å funke på laserskrivere.
Noen som har forslag til etiketter som funker som juling med fargelaserskriver, og som har bra lim som setter seg på kalde bokser?
Hvordan er denne filmen med tanke på å skille film og bakark?Jeg bruker disse fra ebay:
Sitter som bare det.![]()
A4 Clear Labels Sheet Self Adhesive Tags Stickers Waterproof Laser Jet Printing | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for A4 Clear Labels Sheet Self Adhesive Tags Stickers Waterproof Laser Jet Printing at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Du må "risse" bakark forsiktig 10-15mm inn fra en side med en skarp tapetkniv uten å gå helt igjennom.Hvordan er denne filmen med tanke på å skille film og bakark?
Samme her, genererer det jeg vil ha i Dall-E og slenger på tekstJeg legger ned etikettverkstedet av to grunner.
1. Jeg tapper ikke så mye på flasker lenger.
2. Imagen 3 er lansert.
Trengte etikett til en Vienna lager, Imagen ga meg nok varianter til å kunne jobbe videre med.
Tekst oppfører seg merkelig, men det fikses lett i Photoshop.
Vis vedlegget 69707Vis vedlegget 69708Vis vedlegget 69709Vis vedlegget 69710Vis vedlegget 69711Vis vedlegget 69712
Like gjennomført etikett som Bergens seriegull feiring på torgallmenningen i dag…Har en mistanke om at jeg må skjerpe meg… Ikke har jeg brygget siden mars heller.
Har prøvd et par FWK, til jobben pga. tidsnød, men det teller naturligvis ikke.
Vis vedlegget 70280
Dall-E er ChatGTP sin bildegenerator, denne tror jeg ligger bak betalingsmur.Toget har tydeligvis kjørt langt videre mens jeg sitter i baren på togstasjonen… Dall-E, er det noe man kan på mobilen som app? Greit å bruke?
Dall-E er ChatGTP sin bildegenerator, denne tror jeg ligger bak betalingsmur.
Uten begrensninger på antall?Microsoft bruker Dall-E som er gratis.
Første gang jeg forsøkte hadde jeg svært mange forsøk. Nå ligger det på 15 i døgnet.Uten begrensninger på antall?
Jeg har prøvd meg litt via ChatGPT, men etter en 3-4 forsøk får jeg beskjed om at jeg er fort ivrig for gratisversjonen og må vente et halvt døgn eller så før jeg får prøve videre
Styre heller unna Bill GatesMicrosoft bruker Dall-E som er gratis.
![]()
Bing Image Creator
Der kostenlose, KI-gestützte Bing Image Creator wandelt Ihre Wörter in Sekundenschnelle in beeindruckende Bilder um. Generieren Sie Bilder schnell und einfach, unterstützt von DALL-E.www.bing.com
Den gale sør-afrikaneren styrer jeg klar, sant jeg kan.
Logget meg inn og fikk utdelt 15 forsøk. Om det er per døgn så skal jeg gjøre noen forsøk.Første gang jeg forsøkte hadde jeg svært mange forsøk. Nå ligger det på 15 i døgnet.
Vet ikke hvordan det er mer antall forsøk første gang nå.