Min fungerer fremdeles den. 7 år gammel nå. Og ikkeno' mas med stadig lading!
Etiketter må til - med oppskriften trykt på. Da kan jeg sitte og kjenne etter hva det er jeg smaker. Jeg husker jo ikke oppskriftene på ølene mine. Og så må man ha en pairkutter. Har noe lignende denne:
https://www.clasohlson.com/no/Papirskjærer-A4/38-2095?gclid=EAIaIQobChMIksq5lfah2wIVGNwZCh0QiQDqEAYYASABEgKrX_D_BwE
Min er litt gammel og slitt, og tar ikke mer enn tre ark av gangen om jeg vil at den skal skjære pent. Men jeg tror ikke en ny en - vi hadde en på jobben - er særlig mer effektiv. Gijotin-typen tar mer, men jeg tror den er vanskeligere å få til å kutte like nøyaktig.
Jeg bruker også denne og er fornøyd med den. Litt sikting må til så lenge etiketten ikke ligger helt mot arkkanten.Min fungerer fremdeles den. 7 år gammel nå. Og ikkeno' mas med stadig lading!
Etiketter må til - med oppskriften trykt på. Da kan jeg sitte og kjenne etter hva det er jeg smaker. Jeg husker jo ikke oppskriftene på ølene mine. Og så må man ha en pairkutter. Har noe lignende denne:
https://www.clasohlson.com/no/Papir...MIksq5lfah2wIVGNwZCh0QiQDqEAYYASABEgKrX_D_BwE
Min er litt gammel og slitt, og tar ikke mer enn tre ark av gangen om jeg vil at den skal skjære pent. Men jeg tror ikke en ny en - vi hadde en på jobben - er særlig mer effektiv. Gijotin-typen tar mer, men jeg tror den er vanskeligere å få til å kutte like nøyaktig.
Ikke laget enda, oppskrift må pønskes ut.
Stilrent og pent.Mens jeg venter på ledige gjæringsskap for de to siste batchene har jeg fått tid til å utarbeide etiketter for de tre første. Nå er det litt kuttejobb og montering så er kanskje de siste tappeklare når jeg er ferdig.
Takk for inspirasjon og tips i forumet.
Vis vedlegget 37125
Vis vedlegget 37123
Vis vedlegget 37124
og da lurer vi på... kunne vi fått en liten pre peak av den etiketten?'«Congratulations! One of your labels won Honorable Mention in the 2018 Brew
Your Own Label Contest. This is the 23rd annual BYO Label Contest.
Your winning label will appear in the July/August 2018 issue of BYO which is
at the printer now and will be in the marketplace starting mid-June.»
og da lurer vi på... kunne vi fått en liten pre peak av den etiketten?'
Jeg liker kombinasjonen av begge de nynorske målformene.
Vurderte det, men er så dårlig på å oversette vitenskapelige begreper fra fagfelt som jeg egentlig ikke behersker.Fin etikett, men litt pussig med blandingen av nynorsk og engelsk som @Finn Berger påpeker.
Kanskje spesielt dette med gluten hadde gjort seg fint på nynorsk.
Glutenredusert med polypeptidknusande enzymar?
Så slapp jeg å kommentere detJeg liker kombinasjonen av begge de nynorske målformene.
Ikke noe sports-referanse, men politiet har vel lagt endel folk i bakken ved utesteder på Bragenes gjennom tidene??Får bidra i lingvistikken med litt tysk. Klarer noen sportsreferansen?Vis vedlegget 37173