Hallgeir U
Norbrygg-medlem
Jada. Uten at de som legges i bakken kan skylde på min dunkel. Da er det nok storebror Aass på andre siden av torget som har forsynt arrestantene.
Riktig!1860 Munchen.
Riktig!
Hehe, for å være morsom så visste jeg jo det idet jeg skrev svaret
Joa. Regna med at du ikke akkurat tok en råsjans der. Godt det er flere som kjenner tysk breddeidrett. Jeg tror jeg lar dette bli mitt siste innlegg på denne saken, i frykt for å spamme etikett-tråden med dårlig grafikk, dårlig øl, dårlig tysk og dårlig fotball.
Hvorfor kan jeg ikke gi flere tomler opp? Mangler bare at du kommer helt hjem og oversetter navnet på bryggeriet ditt, så er det fullendt. Veldig bra!Så ble det klart: Min røde KVEIPA ble slett ikke noen IPA. Jeg har derfor måttet kalle den noe nytt, og da blir det ny etikett også.
Vis vedlegget 37245
Denne fikk kun ''honorable mention'', men er helt klart den beste, etter min oppfatning:
Man trekker veksler på klassisk sovjetisk propaganda plakat-kunst, med et moderne, vestlig, vennligsinnet humoristisk tilsnintt. Klassisk femtitalls fremtidsoptimistisk, ''atomic age'', robot stil. Vi marsjerer i fellesskap frem mot Utopia, folket knuser rovdyrkapitalismen med en jernneve, og et tilfreds glis om munnen. Også en veldig kul bruk av fonter og skrift, for å eksplisitt illudere det kyrilliske alfabetet. Suveren fargebruk i den ellers monokrome stilen. En klar vinner.