To nye etiketter... :)

Hehe, for å være morsom så visste jeg jo det idet jeg skrev svaret :D

Joa. Regna med at du ikke akkurat tok en råsjans der. Godt det er flere som kjenner tysk breddeidrett. Jeg tror jeg lar dette bli mitt siste innlegg på denne saken, i frykt for å spamme etikett-tråden med dårlig grafikk, dårlig øl, dårlig tysk og dårlig fotball.
 
Joa. Regna med at du ikke akkurat tok en råsjans der. Godt det er flere som kjenner tysk breddeidrett. Jeg tror jeg lar dette bli mitt siste innlegg på denne saken, i frykt for å spamme etikett-tråden med dårlig grafikk, dårlig øl, dårlig tysk og dårlig fotball.

Nåja, de sliter litt om dagen, mtp hvor i systemet de spiller. Men har ikke sett snurten av dårlig tysk eller dårlig grafikk enda. Hadde vært tristere hadde du vært HSV fan.
 
Liker Frøyas Tårer kjenningen! Burde være nok å ta av i sagalitteraturen. Nordisk middelalders svar på American Psycho - lange og detaljerte skildringer av ekstreme voldshandlinger, avbrutt av lange og detaljerte skildringer av hvor staute og gjeve de utførende er.
 
Denne fikk kun ''honorable mention'', men er helt klart den beste, etter min oppfatning:

RIS_BradenHammond.png


Man trekker veksler på klassisk sovjetisk propaganda plakat-kunst, med et moderne, vestlig, vennligsinnet humoristisk tilsnintt. Klassisk femtitalls fremtidsoptimistisk, ''atomic age'', robot stil. Vi marsjerer i fellesskap frem mot Utopia, folket knuser rovdyrkapitalismen med en jernneve, og et tilfreds glis om munnen. Også en veldig kul bruk av fonter og skrift, for å eksplisitt illudere det kyrilliske alfabetet. Suveren fargebruk i den ellers monokrome stilen. En klar vinner.
 
Sist redigert:
Denne fikk kun ''honorable mention'', men er helt klart den beste, etter min oppfatning:

RIS_BradenHammond.png


Man trekker veksler på klassisk sovjetisk propaganda plakat-kunst, med et moderne, vestlig, vennligsinnet humoristisk tilsnintt. Klassisk femtitalls fremtidsoptimistisk, ''atomic age'', robot stil. Vi marsjerer i fellesskap frem mot Utopia, folket knuser rovdyrkapitalismen med en jernneve, og et tilfreds glis om munnen. Også en veldig kul bruk av fonter og skrift, for å eksplisitt illudere det kyrilliske alfabetet. Suveren fargebruk i den ellers monokrome stilen. En klar vinner.

Bra analyse. Jobber du med sånt?
 
Blir nødt til å modifisere uttalelelsen om en vinner litt. To etiketter utpeker seg helt klart som overlegne med smakfull og stilsikkert design, begge fikk kun ''honorable mention'':

RIS_BradenHammond.png
TropicalTwinLabel.jpg


Stilrene, postmoderne, (retro)tidsriktige og effektive, men helt klart av profesjonell kvalitet. I og med at det er en konkurranse av, for og med folket, i god gjør-det-selv-ånd, så vil de bli å betrakte som ''juks''. Men hva om de er designet av glade amatører, i et glimt av alkohol-indusert genialitet? Glad jeg ikke er dommer av noe slag som helst!
 
Tilbake
Topp