Drodler litt på en ny wraparound etikett som skal på Belgiske bjørnunger neste helg.
Satt en Hoegaarden clone, og er tydeligvis litt i beita på bryggets navn (litt fantasiløst ser jeg) ......
Om du er interessert i tilbakemelding: Fin logo og bakgrunnsbilde - liker hele venstresiden. Høyresiden trenger litt innsats - Fonten passer ikke inn, ubalansert plassering av tekst og for mye "tomrom". Det jeg prøver å si er at det er ett stort sprik kvalitetsmessig mellom venstre og høyre side av etiketten.
Om du er interessert i tilbakemelding: Fin logo og bakgrunnsbilde - liker hele venstresiden. Høyresiden trenger litt innsats - Fonten passer ikke inn, ubalansert plassering av tekst og for mye "tomrom". Det jeg prøver å si er at det er ett stort sprik kvalitetsmessig mellom venstre og høyre side av etiketten.
Takk skal du ha. Tanken er å gjøre etiketten smalere i høyden, for å få mindre luft. Fonten er orginalfonten i Photoshop, så den skal nok endres på alt av tekst.
Ikke så gode bilder. Laget i publisher og fikk ikke til å eksportere ut derifra.
Darth Vader er en mørk pils. Tili kveill er et sterkt øl med blåbærsmak. Skal få stå lenge før jeg drikker det..... Kanskje....
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.