Drodler litt på en ny wraparound etikett som skal på Belgiske bjørnunger neste helg.
Satt en Hoegaarden clone, og er tydeligvis litt i beita på bryggets navn (litt fantasiløst ser jeg) ......
Om du er interessert i tilbakemelding: Fin logo og bakgrunnsbilde - liker hele venstresiden. Høyresiden trenger litt innsats - Fonten passer ikke inn, ubalansert plassering av tekst og for mye "tomrom". Det jeg prøver å si er at det er ett stort sprik kvalitetsmessig mellom venstre og høyre side av etiketten.
Om du er interessert i tilbakemelding: Fin logo og bakgrunnsbilde - liker hele venstresiden. Høyresiden trenger litt innsats - Fonten passer ikke inn, ubalansert plassering av tekst og for mye "tomrom". Det jeg prøver å si er at det er ett stort sprik kvalitetsmessig mellom venstre og høyre side av etiketten.
Takk skal du ha. Tanken er å gjøre etiketten smalere i høyden, for å få mindre luft. Fonten er orginalfonten i Photoshop, så den skal nok endres på alt av tekst.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.