To nye etiketter... :)

8dabdc0b46df9cb4f58f9cb230ee4965.jpg

Pale ale
 

Knallfin etikett! Men for å spikke flis er det noe som skurrer pittelitegranne med "6%" Om det er fargen, størrelsen på skriften, eller skarpheten på skfiten vet jeg ikke. Men den bryter litt med resten av etiketten. Men bare litt, den er ikke altfor påtrengene i mine øyne, og den vil jo havne nederst "rundt hjørnet" på flaska/boksen.
 
Knallfin etikett! Men for å spikke flis er det noe som skurrer pittelitegranne med "6%" Om det er fargen, størrelsen på skriften, eller skarpheten på skfiten vet jeg ikke. Men den bryter litt med resten av etiketten. Men bare litt, den er ikke altfor påtrengene i mine øyne, og den vil jo havne nederst "rundt hjørnet" på flaska/boksen.

Det er et poeng, tenkte å gjøre det klart og informativt, men ble kanskje litt fremtrende, ja.
 
Bokset to brett i dag. Cream ale'n er forsåvidt en eldre etikett men jeg trodde jeg hadde klekket ut et snedig navn på den amerikanske hveteølen.. Et kjapt googlesøk viste seg at ganske mange andre hadde tenkt samme tanken (ikke overraskende egentlig). Samma det, ølen er god og alle 48 boksene er tette :)IMG_20190906_53866.jpg
 
Bokset to brett i dag. Cream ale'n er forsåvidt en eldre etikett men jeg trodde jeg hadde klekket ut et snedig navn på den amerikanske hveteølen.. Et kjapt googlesøk viste seg at ganske mange andre hadde tenkt samme tanken (ikke overraskende egentlig). Samma det, ølen er god og alle 48 boksene er tette :)Vis vedlegget 41588
Ha ha ha :rolleyes:. Jeg trodde det samme for et par år siden. I tillegg visste jeg ikke at det var en stil som kaltes amerikansk hveteøl.
Jeg hadde Maltbasen til et hveteøl uten å ha rette gjær og humle etter å ha byttet om 2 av maltposene jeg hadde bestilt. I ren frustrasjon brukte jeg US-05 og amerikanske humler. Det ble et av de bedre ølene jeg har laget.
 
Tilbake
Topp