Ser som sagt ikkje på det som eit "problem" å ha høgt utbytte, men om eg skulle brukt det fulle utbyttet i bryggriet mitt som standard for alle oppskrifter (87-90%), må eg bruke ca. ein halv kg mindre malt for å få ønska OG, i motsetning til hvis eg hadde brukte 80% utbytte til å rekne ut oppskriften. Og det å bruke ein halv kilo mindre malt i kvar batch må vel ha noko å sei, og kanskje spesielt på øl med OG under 40 for eks??? Det er ihvertfall tanken bak. Sjølv om ein halv kilo sikkert ikkje er så enormt i den store sammanheng, og at det er enormt mange andre faktorer som spiller inn på ølets kvalitet (gjær, temp osv.), så er det vel slik at alle monner drar, eller?
Må igjen også presisere at eg ikkje meiner at øl brygga på høgt utbytte er dårleg av den grunn. Som sagt er jo den dry stouten din Gahr ein av dei bedre av eksemplaret eg har smaka, og den vart vel brygga med eit relativt høgt utbytte?
Eg kunne sikkert ha lagt utbytte mitt til 85% uten probem, men 80% virka for meg som ein bra plass sikte etter. Og det passa seg jo svært bra at det å kutte ut utmesking gav meg ca. 80% utbytte. Det er viktig med konsistente resultater ja, og eg rekner med at OG skal bli enkelt å treffe etter eg har blitt litt meir kjent med bryggeriet. Traff 1 SG poeng under target i går, så eg nærmer meg .
Må igjen også presisere at eg ikkje meiner at øl brygga på høgt utbytte er dårleg av den grunn. Som sagt er jo den dry stouten din Gahr ein av dei bedre av eksemplaret eg har smaka, og den vart vel brygga med eit relativt høgt utbytte?
Eg kunne sikkert ha lagt utbytte mitt til 85% uten probem, men 80% virka for meg som ein bra plass sikte etter. Og det passa seg jo svært bra at det å kutte ut utmesking gav meg ca. 80% utbytte. Det er viktig med konsistente resultater ja, og eg rekner med at OG skal bli enkelt å treffe etter eg har blitt litt meir kjent med bryggeriet. Traff 1 SG poeng under target i går, så eg nærmer meg .